Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har mistet alle mine gode placeringer på google

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har været igang med webshoppen www.nordq.dk i 3 måneder nu og jeg var faktisk ret overrasket over hvor hurtigt jeg røg op på side 1 på mange af mine produkter.

Men efter at have haft bla. rasleæg, fødselsdagstog, legemad i træ mv. på side 1 er jeg nu helt forsvundet og kan ikke engang findes på side 2...

Nogen der kan fortælle mig hvad jeg har gjort galt og hvordan jeg skal arbejde videre herfra?

Jeg kan fortælle at jeg er i gang med at udfylde meta og så har jeg skrevet et par kommentar i nogle blogs. Ud over det er jeg pt. stoppet med adwords annoncer da det for mig var en dårlig forretning og jeg nok skal sætte mig lidt mere ind i det inden jeg åbner dem op igen :)

(stoppede dem for et par dage siden...)

På forhånd tak for hjælpen!

 

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Fra Grindsted
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har måske lagt i googles sandkasse. Og er blevet lagt der hvor du skal være i google nu, indtil du får lavet mere på siden og seo udadtil.
Eller er blevet ramt af googles penguin 2.0.

Men der kommer nok snart nogle eksperter på banen med nogle bedre bud. :-)

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

Noget der falder mig rigtigt meget i øjene er to ting:

- Din side er ikke ret gammel

- Du har NÆSTEN ingen tekst på din hjemmeside

Du skal se og få skrevet nogle gode unikke tekster, så Google kan se, orv, det er det som hende side handler om.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina.

"Sødt fødselsdagstog med dyr" er ikke langt fra konkurrenternes beskrivelse. Hele beskrivelsen er også for kort.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 130
Fra  KS-Marketing Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christina,

Som der er blevet sagt længere oppe i tråden, så mangler der noget tekst på siden. Tekst er utrolig vigtigt når man snakker SEO, da det er Googles måde at finde ud af, hvad der er på siden, og hvad den handler om! Nogle længere produktbeskrivelser, lidt intern linkbuilding og en forside tekst, så har du ihvertfald den del dækket!

Din side er, som Emil også siger, forholdsvis ny. Jeg kunne forestille mig, at du har været igennem "Google karrusellen", hvor Google kaster dig rundt i placeringer, og hvor Google nu måske har fundet din "nuværende rette plads". Dette vil du jo nok gerne lave om på, og så skal du igang med noget linkbuilding til dine sider! 

- Emil Sørensen og jeg har i et samarbejde lavet denne her side, hvor du blandt andet kan finde lidt inspiration til steder at linke fra: http://seofordummies.dk/linkbuilding/ 

Derudover kan jeg se, at du ikke har lavet et "robots.txt". Det kan være en god idé at få din hjemmeside ind under Google Webmastertools, så du også der kan følge lidt med i, om Google ser noget der skal laves om!

Håber det hjalp lidt! :-)

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar! Jeg vil arbejde videre med det.

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Super godt svar af Kristian.

Jeg vil dog anbefale at du starter med dine kategorisider. Dem skal folk gerne ramme når de søger bredt.

Herefter arbejder du dig ned af til dine produkter, som folk skal ramme når de søger specifikt.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)