Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fritlaeggeren.dk lanceret! - søger feedback

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Igennem det sidste stykke tid har jeg arbejdet på en hjemmeside til min fritlægningsservice.

Nu er jeg så endelig færdig, og jeg er nu meget godt tilfreds med resultatet, men jeg kunne egentlig godt tænke mig lidt feedback fra jer. Det er den første rigtige hjemmeside, jeg har lavet, så det er ikke utænkeligt, at der er et eller andet, jeg har overset eller ikke har gennemtænkt eller måske bare noget, der kan gøres bedre.

Hjemmesiden er, som overskriften antyder, http://fritlaeggeren.dk 

På forhånd mange tak! :-)

Forsat god aften

Med venlig hilsen

Lasse Starcke

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmesiden i sig selv er skam pænt nok.

1. Logo designet er måske en smule for stort da det fylder over halvdelen af selve headeren.

2. Du udnytter ikke forsiden optimalt. Ja tekst er ok. Husk at holde teksten på forsiden kort, kort men godt, det er teksten som skal fange kunderne.

3. Et billede siger mere end 1000 ord, sæt et billedet som er opdelt i to der viser et billede før og efter fritlægning, dette vil gøre underværker, så behøver dine besøgende ikke at undrer sig over om det nu er den korrekte hjemmeside de er inde på.

4. http://fritlaeggeren.dk/priser/kategori-1/  <-- Knappen "Kontakt os" står på 2 linier, dette skal du rette til en. Eller rette det til kun kontakt. 

5. Under referencer kan du jo godt sætte nogle flotte billeder af dit arbejde, for at vise at du kan dit kram.

Det var vist det fra mig :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriften på brødteksten på forsiden, synes jeg, er for lille.

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, tak til jer begge!

Jeg får lige rettet til så snart, jeg har muligheden :-)

Hav en forsat god aften

Mvh Lasse 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)