Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af ApS, med værdier

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 70
Fra  K.S. Nielsen - Rør og Stålbyg ApS Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Jeg søger lidt hurtig viden ved en som ved noget om at starte ApS.

1. Kan man starte en ApS uden 80.000 kontant, og med værdier for 80.000,- (såsom bil, værktøj osv.)
2. Hvem vurderer tingene og fastsætter prisen? (Har en værdi sættelse fra skat selv på bilen i forbindelse med nedvejning, hvor de vurder bilens værdi)

Hvem kan anbefale en revisor i København som har forstand på ApS, og håndværksfirmaer?
Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 06:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

1. Ja, det kan man godt.

2. Værdiansættelsen fra skat (sammenholdt med et par priser på nettet) kan som udgangspunkt godt anvendes.

Såfremt du allerede har en virksomhed og ønsker at omdanne denne er det en skattefri virksomhedsondannelse der skal gennemføres. Dette skal gøres inden d. 30.06.2013.

Du er velkommen til at kontakte mig. Jeg er fra Helsingør, så det er ikke så langt væk.

Mvh. Christian

Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 28
Fra  GSM Alarm Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

GSM alarmer til private og erhverv. Kig forbi vores webshop og find inspiration og gode tilbud

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 28
Fra  GSM Alarm Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker - tror jeg holder mig til din side :-)

GSM alarmer til private og erhverv. Kig forbi vores webshop og find inspiration og gode tilbud

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 70
Fra  K.S. Nielsen - Rør og Stålbyg ApS Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Revisorblogger: jeg har sendt dig en PM.

Hvordan med beskatning når man bruger private ting og føre ind i en ny virksomhed?

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 70
Fra  K.S. Nielsen - Rør og Stålbyg ApS Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen som kan anbefale en revisor som kan hjælpe med dette, og som samtidig får en ny kunde?

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Den kan jeg godt klare.

Jeg har sendt dig en PM.

Mvh.

Christian

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Revisorblogger:
2. Værdiansættelsen fra skat (sammenholdt med et par priser på nettet) kan som udgangspunkt godt anvendes.

Der lyder du da godt billigere og som om det er noget lettere end man normalt hører fra revisorer, hvor det jo er revisor der skal garantere værdien ved apportindskud og derfor generelt er ret dyre, men uanset hvad, bare af nysgerrighed

Hvad er værdiansættelsen fra skat i denne forbindelse - mener du skat har værdiansat hans værdier eller?

Kan du gi et bud på ca hvad det koster hvis du skal stifte et ApS for en person eller via en personlig virksomhed, byggende på apportindskud hvor værdiener for dig er til at prissætte via nettet f.eks. det lyder ikke meget dyrere end at stifte kontant jo, men hvad taler vi om sådan i store tal?

vh Joh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er da sikker på at Christian kan byde ind med en god pris. Netop omkring biler er det jo ganske gængs at bruge diverse bildatabaser til vurdering af en bils pris.

Værdiansætteler bliver reelt først en udfordring når vi eksempelvis taler om selvudviklet software mv.

/Henrik

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)