Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem mon der laver SEO for Tøjeksperten?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg googlede lidt rundt efter buksestørrelser igår og fik så præsenteret denne side:

http://www.toejeksperten.dk/toejeksperten/storrelser/bukser-storrelse-38-39-40

Godt nok meget tekst der bruges til at gentage det samme stort set 3 gange :)

Er det godt nok den vej man skal gå for at komme til tops i Google? Det virker jo tilsyneladende, ovenstående var hvertfald første hit da jeg søgte - og nummer to, var denne, med præcis samme tekst: 

http://www.wagner.dk/wagner/storrelser/bukser-storrelse-38-39-40

Fra Valby
Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 123
Fra  Rush Networks Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes at den er lige på grænsen da den kun henvender sig til søgemaskiner og det har jeg med en baggrund i salg ikke meget til overs for. Jeg syntes at man skal finde en kombination af en tekst som både mennesker og maskine har lyst til at læse. Og så kunne man let have lavet en længere tekst

Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 28
Fra  GSM Alarm Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det ser godt nok mystisk ud. Mon de selv er klar over at det næsten er identiske tekster på siden

GSM alarmer til private og erhverv. Kig forbi vores webshop og find inspiration og gode tilbud

Fra Give
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 84
Fra  Ølhandleren Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

GSM-Alarm.dk:
Ja, det ser godt nok mystisk ud. Mon de selv er klar over at det næsten er identiske tekster på siden

Det tror jeg de er. Så vidt jeg ved og kan se, så har de samme ejere. Siderne er også opbygget stort set identisk, så det er uden tvivl det samme team der har lavet begge sider.

Er det smart? Nej! Man skal i øvrigt lede lidt for at finde ud af hvilket cvr nr der står bag.

Hvis du synes om god specialøl så klik ind på min shop Ølhandlerens netbutik.

Driller momsen eller skatten, så tag fat i mig. Jeg udfører bogholderi til konkurrencedygtige priser.

Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tøjeksperten og Wagner har åbenbart de samme ejere, så det er nok derfor teksterne er ens - men det er da usmart af deres SEO firma (eller webmasters forsøg på SEO), at de har lavet samme tekst - og ja, som der også nævnes, at teksten lugter af at være henvendt til søgemaskiner?

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus,

ja det er den samme bolledej de 2 sider er lavet af, og i kildekoden på begge sidder står følgende :

Technical solution provided by   webdanmark.com  Sønderhøj 7  DK-8260 Viby J  Denmark  Tel: +45 70201619  Fax: +45 70201629  Web: http://www.webdanmark.com  E-mail: info@webdanmark.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var ualmindelig irriterende at læse :S Jeg læser dog sjældent sådan nogle tekster hvor det i forvejen er tydeligt hvad det er jeg har fundet. 

Jeg kunne ikke lade være med at tænke på: http://www.demib.dk/seo-tekster/ :-)

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også mig en gåde hvordan tøjeksperten egentligt ligger meget godt til på rigtig mange søgeord, og kigger du efter, så ligger om ikke de samme, så næsten de samme på Wagners hjemmeside, og begge sider ranker på stort set identiske søgeord, med hvad jeg vil kalde DC

 

Og du har helt ret, kigger du i deres footer, så ligger der her rigtig mange sider som udelukkende er skrevet til søgemaskinerne

såhh algoritmerne kikser lidt nogen gange i mine øjne..:-)

Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik - mensbasic.dk:
Det er også mig en gåde hvordan tøjeksperten egentligt ligger meget godt til på rigtig mange søgeord, og kigger du efter, så ligger om ikke de samme, så næsten de samme på Wagners hjemmeside, og begge sider ranker på stort set identiske søgeord, med hvad jeg vil kalde DC

Lige præcis hvad jeg også har undret mig over!

Fra Give
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 84
Fra  Ølhandleren Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik - mensbasic.dk:

Det er også mig en gåde hvordan tøjeksperten egentligt ligger meget godt til på rigtig mange søgeord, og kigger du efter, så ligger om ikke de samme, så næsten de samme på Wagners hjemmeside, og begge sider ranker på stort set identiske søgeord, med hvad jeg vil kalde DC

 

Og du har helt ret, kigger du i deres footer, så ligger der her rigtig mange sider som udelukkende er skrevet til søgemaskinerne

såhh algoritmerne kikser lidt nogen gange i mine øjne..:-)

Måske de ranker højt, fordi de til trods for DC, er de (i Googles øjne) bedste sider. Kunne man forestille sig at der er gjort meget rigtigt på andre væsentlige SEO punkter? Jeg ved det ikke - bare en tanke.

Hvis du synes om god specialøl så klik ind på min shop Ølhandlerens netbutik.

Driller momsen eller skatten, så tag fat i mig. Jeg udfører bogholderi til konkurrencedygtige priser.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)