Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem mon der laver SEO for Tøjeksperten?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved det heller, jeg har svært ved at se det..

Men bla. sælger begge sider f.eks. tights med en lille smule "skræk", og det gør de i 4 farver og har gjort det, på begge sites i flere år..

 

- sådan nogen vil jeg ikke ha'... :P

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Google's algoritme giver ingen mening tiltider reersoe.dk er ikke til at vælte af pinden fordi det er et af de første domæner der blev registreret i DK, og den er lavet totalt oldschool men kig selv og bedøm.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er det denne tekst:

Bukser
Her på Tøjeksperten.dk finder du bukser i mange størrelser. Leder du derfor efter den rigtige buks i din størrelse, så kan du med stor sandsynglighed finde det her på Tøjeksperten.dk

Her nedenunder ser du nogle af vores mange bukser. Vi har et stort udvalg, så leder du eksempelvis efter bukser i størrelse 38, størrelse 39, eller størrelse 40, finder du det helt sikkert her i shoppen. Vi har også mange andre størrelser, så du altid kan finde noget der passer dig perfekt.

Der skulle være identisk med denne:

Bukser størrelse 38 39 40
Her på Wagner.dk kan du finde bukser i størrelse 38 39 40. Så leder du efter den rigtige bukse størrelse 38 39 49, så kan du med stor sandsynglighed finde det her på Wagner.dk, hvor vi næsten har alle bukse-størrelser.

På Wagner.dk har vi et stort udvalg af bukser i mange forskellige størrelser lige fra bukse størrelse 38, 39 og 40 op til bukser større størrelser derover. Så leder du eksempelvis efter bukser størrelse 38, bukser størrelse 39, eller bukser størrelse 40, finder du det helt sikkert her i shoppen på Wagner.dk. Vi har også mange andre størrelser, så du altid kan finde noget der passer dig perfekt. Vi går nemlig højt op i at have et stort udvalg af fedt tøj i mange forskellige farver og størrelser.

De er overhovedet ikke identiske.

Omkring de gode rankings så lader det til flere i tråden tror Google kan læse og forstå dansk :-) Det er ikke tilfældet. Google kan i nogle tilfælde straffe kaywordspam algoritmisk, fordi man bruger et ord eller en vending for meget, men fordi en tekst er dårligt og skrevet til en søgemaskine, betyder ikke nødvendigvis at der straffes, da Google jo ikke forstår hvad der står.

Derudover har toejeksperten links fra 700-800 forskellige domæner og mange links er fra gode trustede domæner.

Jeg kan godt forstå de ligger godt. De har forskellige tekster og forskellige varenavne og MASSER af gode links.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)