Det er et program der køre på en PC. Det er ikke bygget endnu så du kan sådan set beskrive hvordan den skal virke.
Men normalt er der en liste af medarbejder. De klikker på dem selv, og vælger deres nuværende projekt/arbejdsopgave. Så kan man flytte rundt mellem arbejdsopgaver og ender med at stempel ud.
Så kan man bruge disse tidsdata til at fakturere kunder/projekter.
Eller man kan lave et simpelt system med 2 valg. Kommet/Gået. Det kommer an på hvilken type virksomhed man er
Du kan skrive til mig på remy@680.dk. Da jeg ikke modtager mails fra Amino, kan der godt gå lang tid inden jeg se et svar.
Vi har et samarbejde med et firma der hedder Time@Web, som laver et online tidsregistrerings system. Du kan se mere om dem her http://www.timeatweb.com/ det kunne være det var en løsning
Med Venlig Hilsen Bent B. Pedersen
HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk
Det du efterspørger kan du få hos os, Planday, hvor vi har lavet et tidsregistreringssystem, som medarbejderne kan checke ind og ud på, når de kommer og går. Du kan bruge alle platforme, altså en iPad, en almindelig computer, en Android telefon, eller hvad du måtte have til rådighed.