Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilføjet shop til blog. Feedback søges :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

For at starte fra begyndelsen, så har websitet kørt som en ren blog i 3 år ca. og der vil blive ved med at være blog på sitet.

Nu har vi så tilføjet en shop til sitet, og her vil vi gerne have lidt feedback.

Ting som vi især søger feedback på:

1: Hvad skal der være på forsiden.
Lige pt er der bare blog posts, men der skal jo nok være et mix af produkter/kategorier/blogposts for at få vist det hele frem.
Idéer og eksempler modtages meget gerne :)

2: Hvad med /shop siden
Denne side er jo shop delens egen "forside". Her forestiller jeg mig også at der vel skal være nogle produkter fra de relevante kategorier?

3: Navigation
Navigationen ligger idag tæt op af det der jo normal er på en blog. Så spørgsmålet her er om det fungerer med navigationen i højre side i shoppen? Jeg tænker også vi måske skal have gang i nogle brødkrummer, da menuen i højre side ikke folder sig ud?

Generel feedback er selvfølgelig også mere end velkommen. Og gerne eksempler på site hvor blog og shop er god integreret. F.eks. med link mellem relaterede produkter/blog posts

Sitet er livingsweetliving.dk 

På forhånd tak for hjælpen. (Jeg ville gerne lave en rabat kode, men skal lige have lavet rabatmodulet først :-) )

Mvh.

Morten Bock

Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke hvordan stilhede skal tolkes, så jeg prøver lige med et "bump" nu hvor weekenden er overstået :-) 

Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis nogen skulle være interesseret, så er vi nu i luften med en opdateret version:

http://livingsweetliving.dk/

Feedback er stadig velkomment :)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Faldte lige over dette der måske er en detalje, men syntes det skulle tænkes over:

http://livingsweetliving.dk/shop/saebeskaale-c90

Ved begge billeder kan man se der er forskellige farver sten, men teksten er den samme "Sæbeskål med sten" ... Personligt er jeg nok ofte været mødt med at der er brugt ens produkt billeder, så havde nok tilføjet lidt tekst, fx:

"Sæbeskål - Hvide sten"

"Sæbeskål - Mørke sten"

Måske en detalje, men sådan havde jeg nok gjort det ... Prøver lige få tid til at kigge nærmere en anden gang, men var lige det første jeg fik øje på.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg sjældent reflekterer på indlæg om shopkritik, er det fordi jeg ikke mener at være kompetent til at følge eventuel kritik op med tilhørende ændringsforslag - i hvert fald af mere teknisk art.

Siden er enkelt, omend ikke vildt ophidsende, men lænestolen med øjnene tændte jeg på og du fik dermed adskillige flere sekunders opmærksomhed en gennemsnittet af hurtig-surf-forbi-sites. Jeg læste faktisk noget om hvad du handler med og det er store sager, når jeg drøner forbi :-)

Eneste umiddelbare anke: Pink links på mørkegrå baggrund i sidefoden er ikke læsevenligt i mine øjne.

Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. sæbeskåle:

Tak for feedback. Det er en god idé. Det er også rart at kunne se på varelinien i kurven at det er den rigtige man har valgt.

Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Webmaster: Tak for svaret. Du har helt ret med de lyserøde links på den mørke baggrund. Jeg havde faktisk selv tænkt over det, men fik ikke lige gjort noget ved det. Det er heldigvis nemt at rette til.

Også rart at høre at blogpost'en på forsiden er med til at holde lidt interesse på siden. Der kommer nye blog indlæg næsten dagligt, så der altid er noget nyt at læse om.

Det er svært at lave "ophidsende" design. Især når man ikke selv er designer. ;-) Når vi kommer lidt længere hen ad vejen, så tror jeg vi skal have en dygtig web-grafiker til at løbe det hele igennem og lave en lidt mere "lækker" overflade. Bare sådan noget som at få typografien til at spille helt ville give et løft.

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Bambootier Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Min første tanke da jeg kom ind vare: er det google adds  ved siden af billedet - tror det er farverne og link opsætningen. Men SEO mæssigt er det skidegodt med teksten der.

Jeg ville nok tilføje nogle knapper hvor der står KØB - så man ikke er i tvivl om det er en webshop.

ellers nydeligt

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)