Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedst brug af omtalen.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er guldsmed og har udvilket en løsning til gigtpatienter. En lang historie kort. Mennesker med ledgigt i fingerne har tit meget store led. De kan ikke bruge fingerringe. Det er et stor problem for mange, da der ligger en stor affektionværdi i vielsesringe, arvestykker osv. (Læs mere på vedebech.dk)
 
Jeg har kontaktet Dansk Gigtforening ( 70000 medlemmer), om de kunne tænke sig at skrive om min gigtrings løsning. Det ville de, artiklen kommer i deres medlemsblad her til foråret.
 
Mit spørgsmål til jer , kære Aminoer: Hvordan bruger jeg bedst, den gode omtale til den helt rette målgruppe ,som jeg nu får her?? Hvordan smeder jeg bedst, mens jernet er varmt.??
 
Min hjemmeside er ved at blive opdateret med de nyeste oplysninger/referencer om gigtringen.
 
Mvh Kim
 
" Luck is what happens when preparation meets opportunity."
 
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville annoncere regelmæssigt i bladet. Hvis de tre første numre blot giver så meget afkast, at det kan holde annoncerne hjemme, ville jeg fortsætte. Dermed bliver du i målgruppens bevidsthed til "ham der kan håndtere det der med ringene", og man ved, når man får problemet, at man skal ringe til dig.
 
Jeg ville også rette lidt i teksten på hjemmesiden, således at du ikke kommer til at fremhæve, at der er andre løsninger - det er der ingen grund til. Hvis kunden i forvejen har stiftet bekendskab med de andre løsninger, kan hun jo godt se fordelene, som du jo nævner.
 
Måske fremgår det ikke 100% klart om prisen på knap 2 kilo er for tilpasning af min egen ring, eller en ny ring.
Jeg savnede billeder af systemet, men måske er det bedre at vente til kontakten er skabt - her er jeg lidt usikker.
Et billede af en pæn, men gigtplaget finger med ring kunne måske hjælpe kunden til at identificere sig med produktet.

mvh Hans

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville spørge Gigt foreningen om du måtte bruge deres logo. Linket ville jeg selv lægge ud på hjemmesiden til gigtforeningen

Herefter ville jeg lave et login til medlemmer af Gigtforeningen evt. med nogle fordele af den ene eller den anden art. Her kunne fokusområderne omkring gigtpatienten være, så det fremgår at du forstår den situation de er i
 
Lave et særskilt nyhedsbrev til medlemmerne, som de kan melde sig til, og så prøve at gå målrettet med dine specialiteter i det nyhedsbrev.
 
Bryssel
 
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan starte med at rette alle dine stavefejl på hjemmesiden . Så vokser kundens troværdighed.
 
Held og lykke.
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Først og fremmest - tillykke med et godt koncept, og en god eksponering.

Er helt ening med Kjers Kommunikation, at du selvfølgelig skal pringe til med det samme med en annonce i samme blad som artiklen - det giver en god troværdighed. (og 2 opfølgere for at skabe et klarere indtryk og brande)

Derudover skal du selvfølgelig bruge denne artikel til at skabe øget troværdighed om dit koncept, men husk at du skal have tilladelse til dette, og sikkert også betale journalisten der har krevet artiklen.
Uddrag kan eksempelvis anvendes i alm annoncering, online annoncering mm - HVIS du får tilladelsen til det.

Som opsummering er det vigtigt at stavefejl mm er fjernet fra dit site som nævnt, det dur ikke (har sikkert et par stykker selv i dette indlæg). Fokuser på ét budskab i én annonce, og fjern andet visuel forurening på dit website.

På din side bør du uddybe konceptet CLICK. Du ved hvad det er - vi andre har ingen anelse. Visualiser - vis eksempler (evt i før-efter stil), og slå fast med 7 tommer søm hvorfor din løsning er genial! Man må ikke være i tvivl som enkelte at de andre debattører.
Udbyg samtidigt siden med troværdige cases der beskriver folk som du har hjulpet, og få dem til at skrive lidt om deres oplevelse med dig. Det er i samme sektion af uddrag af artiklen fra Gigtforeningen ville passe godt ind.

Håber det gav dig et par gode ideer, og held og lykke med konceptet.
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for en masse gode ideer. Dem vi jeg prøve at følge op på.
Desværre er retstavning ikke min stærke side, men selvfølgelig skal det rettes.
 
Ang. billed, jeg har en kunde som har købt systemet, hun vil gerne lægge hånd til et billed, det er på vej.
 
Endnu engang tak for en masse gode ideer.
Mvh kim
 
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)