Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udemærket .dk domæne, men .com er kapret

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Nov 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fundet et udemærket .dk domæne, men .com er kapret af nogen banditter som vil ha 1500$ for det. Og så tænker jeg, er det vigtigt ? Eller hvad har folk af erfaringer med at skaffe den slags kaprede .com domæner, jeg forestiller mig det er mindre nemt end i dk ? At betale 1500$ kommer ikke på tale 500$ ku jeg måske overveje.

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har været ude for det samme. Hvis du udelukkende satser på danske besøgende på dit site, så vil jeg mene .dk er ganske fint. Jeg har senest valgt at købe domænet http://billig-ps4.dk på trods af at det samme domæne bare uden bindestreg ikke var ledigt. Det vil naturligvis være mest fordelagtigt at have både .dk og .com, men hvor vigtigt er det? Du kan evt. prøve at kigge på alternativer domæner.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Samler:

Jeg har fundet et udemærket .dk domæne, men .com er kapret af nogen banditter som vil ha 1500$ for det. Og så tænker jeg, er det vigtigt ? Eller hvad har folk af erfaringer med at skaffe den slags kaprede .com domæner, jeg forestiller mig det er mindre nemt end i dk ? At betale 1500$ kommer ikke på tale 500$ ku jeg måske overveje.

Hvis du vil skrive på engelsk - Muligvis vigtigt, da folk så kan finde på, at skrive dit domæne som ".com", da de finder det mest logisk = du mister trafik.

Hvis du skriver på dansk, er chancen for at folk taster ".com" i deres browser nok ikke specielt stor :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra København V
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 54
Fra  temposervice.dk Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Betal de 1500$ Det er billigt sluppet.

Jeg er i samme situation som dig, med en webshop jeg er igang med at bygge op. Men der vil de så ha 45.000$$. :-)

www.temposervice.dk - Dit Servicefirma

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)