Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback til min "webshop"

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

hej. jeg lavet en hjemmeside, www.dvdshopping.dk som snart bliver åbnet, den virker og det hele og jeg har salg hver dag, men jeg er i fuld gang med design og har fået en til at rette alle min stavefejl og usammenhængende sætninger. 

hjemmesiden er en Affiliate side, så det er ikke mig der sælger varen men de bliver sendt videre, og så skriver jeg om sikker handel og købs-loven mm. 

og jeg har arbejdet på hvorfor folk skal købe igennem min hjemmeside, bla ved at tilbyde mail når deres vare er på tilbud. lave konkurrence mm

jeg vil gerne hører jeres mening. 

under dvd sektionen hvad synes i om mit design? er der noget der skal laves om? blue-ray og e-bøger kommer også til at se sådan ud (hvis i kan lide det) 

er siden for mørk og kedelig, og bliver man skræmt væk? 

er den overskuelig, let at forstå? 

synes det er en god ide at jeg har de serviceydelser og konkurrencer? 

jeg vil meget gerne høre jeres mening, da jeg er ny inde for dette her. ? 

OBS! alle stavefejl bliver rettet så det behøver i ikke kigge på. 

Grunden til jeg har lavet denne side, er til at hjælpe endnu flere folk i julen, da jeg har en anden side med julehjælp. 20% af hver salg går til julehjælp

PS. jeg tilbyder også link byt, hvis nogle skulle være interesseret det, det er også noget jeg er igang med at sætte op, det kommer under bliv partner lidt senere. vil du ha et link byt så skriv til mig. c.krogh1989@gmail.com

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige lidt hurtigt fra min tlf.
Den er ikke responsive og det er nedern når mange kunder kommer fra telefonen.
Man kan simpelthen ikke se noget af hjemmesiden eller ser det fint kan ikke komme med mer feedback lige nu.
Vh Victor :)

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

ok. godt du sige det, for det har slet ikke været min store protiet, men det kan jeg godt se, erlidt kedeligt, hvis det kommer trafik der fra. det kigger jeg nærmere på. 

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er bare ærgelige kunder :-)

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tog et kig fra iPad med samme problem stilling som ovennævnte. Derudover forstår jeg ikke valget af navn dvd shopping når du både sælger dvd'er, e bøger, lydbøger og blu Ray film.

Du kunne evt. hvertfald lave flere URL navne som så blot henviser til denne shop eller noget. Lydbogshopping.dk osv.

Hvad angår farver vil jeg personligt aldrig vælge orange med rød skrift indeni. Istedet fjern det orange og lad det blot være rød, hvis du ønsker fokus derpå. Ligeledes det blå afsnit tekst vil jeg kører sort så du ikke både har sort, rød og blå tekst sammen.

Håber du finder mine tanker brugbart. Held og lykke med siden, ideen er god :)
Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

det vil jeg i hvert kigge nærmere på med det problem, det er helt sikkert. 

det er meget brugbart, og jeg kan godt se hvad du mener med hensyn til farverne, men vil lige høre dig, er det den blå tekst du mener eller er det de blå rammer, eller skal jeg bare helt fjerne det blå. og kun køre rød og sort?

kan også godt se det ser bedre ud, kun med rød tekst og ikke det orange

af hensyn til navnet. skulle den ha heddet billig-shoppen.dk men smarte mig havde kommet til at reservere det domæne i 90 dage, fra en anden udbyder, så jeg får først det domæne om 90 dage. som bliver hoved domænet.

hvor der kommer andre domæner så som

dvdshopping

blue-ray

e-bøger

mm.

der kommer 5 domæner i alt som peger på min hjemmeside.

men jeg forstår godt du undre dig. :-) men det bliver løst.  

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager jeg først så du havde reageret på min besvarelse nu.

Jeg ville holde mig til rød/sort. Men jeg er også minimalistisk anlagt, da færre farver gør det mere overskueligt synes jeg.

Det med de 90 dage, learning by doing :) men godt du allerede har tænkt den tanke og plan klar.

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Organiseringen virker ganske fornuftig, men der er for megen uro i form af for mage forsk. farvenuancer og for megen forskelligartet typografi – keep it simple: 3, højst 4 farver, 3, højst 4 typografier (fed og skrå skrift og forsk. størrelser inkluderet). Der støder mig at header-billedet ikke flugter med det hvide felt eller endog hele bredden. Menuen må også godt flugte med det hvide felt sammen med headeren. ”Om os” osv. behøver ikke stå i menuen – det står jo i forvejen for neden. Kun produktkategori bør stå i menuen. Det er selvfølgelig et spørgsmål om smag og behag, som svært kan diskuteres. Men jeg kan nu en gang godt lide hvis tingene hænger lidt sammen. Ideen med at anbringe Populære på forsiden er god. Men kunne det ikke stå i to kolonner, så bliver der plads til lidt flere.

Hilsen

LOPET 

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Ove Peters:
Der støder mig at header-billedet ikke flugter med det hvide felt eller endog hele bredden. Menuen må også godt flugte med det hvide felt sammen med headeren. ”Om os” osv. behøver ikke stå i menuen – det står jo i forvejen for neden. Kun produktkategori bør stå i menuen.
 

det har jeg også tænkt på og jeg prøver lidt forskellige ting, jeg har kun mine produktvarer oppe nu. og det kunne godt være jeg skulle prøve at lade header-billeder flugte. tusind tak for din feedback. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)