Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside koncept

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hører gerne feedback på hjemmeside koncept i "MMO" nichen.

Nichen er naturligvis fyldt med konkurrence og selvfølgelig mener vi selv at vores produkter er langt bedre end konkurrenternes :)

Vil gerne ha feedback på brugervenlighed/design og eventuelt tips til forbedringer for at konvertere gratis medlemmer til premium.
Har overvejet om gratismedlemmer skal afskaffes helt, men om der så er nok indhold til at få premium signups med det samme.

Link til site (hej anchor-text :D): Make Money Online 

Fra Borre
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Gundersen IT Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at jeres hjemmeside er rigtig flot og ser meget professionel ud. Det er også meget enkelt at finde rundt på siden.

Hvem har designet jeres side?

Freelance .NET programmør. Se profil for mere info. - Leder du efter en online Engelsk Dansk ordbog?

Tilmeldt 3. Jan 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for kommentaren.

Jeg har selv bygget hjemmesiden op i henhold til alt det grafiske og layout.

Noget af grafikken du ser, som vektor figurer/illustrationer er blevet betalt for. Selve layoutet har jeg dog selv stået for.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med hjemmesiden. Den ser flot ud.

Du efterlyser forbedringer, så jeg har et par forslag.

Nederst på siden About-Us er der et link Just drop us a line? Hvorfor spørgsmåltegn? Er det et spørgsmål?

Footer er meget overskuelig, men jeg lægger mærke til opbygningen af kolonner fx Company, About Us, Press og Partners. Company er en overskrift, men har samme farve/font-type som About Us og de andre. Det gør, at jeg tror, at Company også er et link, men det er det ikke. Vil anbefale at tydeliggøre, at Company blot er overskriften. Jeg tror godt, at overskriften kan bortfalde, for mange af punkterne er jo selvforklarende. Det forvirrer kun med en overskrift.

Siden About Us fortæller noget om jeres produkt og er egentlig et surt opstød over reklamer - og jeg kan sagtens følge jer - men fortæller ikke om jer!

Jeres tekster på engelsk er gode. Er de skrevet af en translatør/linguist eller reklamebureau? Det behøver du ikke svare på, og jeg skal ikke gøre mig klog på det, men I kan overveje en ændring af overskriften til "Make money online on your website" . Jeg går ud fra, at I allerede har vendt og drejet sætningen mange gange.

Sætningen der starter "Here at Fortynines we offer...". Er det korrekt engelsk? Jeg ville skrive "Fortynines offer..." eller "At Fortynines we offer...", men ikke noget med Here.

Siden er responsive, men fordi hovedfeltet er et image og ikke tekst, har I valgt, at det ikke skal skrumpes, men helt bortfalde. Derved forsvinder jeres vigtige indledende overskrift med salgstekst hos mobil-brugere! Jeg går ud fra, at der er en årsag til det.

Tilmeldt 3. Jan 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Super feedback Poul, tak for det!

Jeg roder faktisk stadig lidt rundt med det responsive da jeg overvejer et helt nyt layout for mobile enheder med mindre opløsning end xxxx x xxx. Jeg havde dog ikke lige bemærket at den store header forsvandt helt, da jeg mest har brugt min iPad mini til test og der beholder den alt som det skal være :)

Tekster er p.t. skrevet af mig, har dog allerede hyret en copyrighter til at gå det grammatiske igennem. med hensyn til ændringen af overskriften til: "Make money online on your website" så hentydes der selvfølgelig til at man allerede har et website, hvor vi jo går ind og tilbyder komplette website-muligheder med vores produktpakke.


Igen, tak for rigtig god feedback :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)