Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor meget mere salg kan en professional webshop bringe?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har ligenu en webshop vi selv har sat sammen i Prestashop vi er ikke professionelle i website setup så det er bygget op om en standard prestashop skabelon.

Vi står og overvejer at få lave en professionel webshop løsning og vores største problem er, hvor meget mere salg vil det bringe? Jeg ved det, det kan i ikke svarer på, men kunne godt bruge inspiration fra andre der har gjort det samme hvad det givet jer.

Ved godt at en ny hjemmeside også har brug for en marketingsplan samtidig, så hvis i har information om hvad marketing i har kørt samtidige med lanceringen af ny webshop vil det også virkelig hjælpe!

 

 

Fra Glostrup
Tilmeldt 23. Nov 11
Indlæg ialt: 54
Fra  shipbeat.com Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Sørg for at der er styr på marketingen før I investere i en ny shop. Det er dumt at investere mange tusinde kroner i lager og shopsystem uden at have styr på seo og adwords. 

Start med at blive ok til SEO og rigtigt gode til PPC, når I har styr på det kan I kigge på ny shop og konveretingsoptimering.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mrnordic,

Jeg vil lægge mig i den modsatte grøft og sige, at hvis det ene absolut skal komme før det andet (læs: det bedste resultat opnås ved at lade det gå hånd i hånd), så bør fundamentet være i orden først - d.v.s. din side/shop.

Men det er jo slet ikke sikkert du behøver investere i en helt ny webshop. Du kunne starte med at få en kyndig person til at kigge på den eksisterende og se om der er nogle lavthængende frugter, der kan plukkes, inden du går i gang med at anlægge en helt ny plantage, for nu at blive i analogien. Prestashop er et udmærket system, der med lidt kærlighed kan være en solid motor for en velfungerende webshop.

Søgemaskineoptimering, Pay-Per-Click og anden markedsføring er lig med tid og penge ud af vinduet, hvis ikke dine landingssider er forståelige, præsentable, indbydende og ikke mindst kan konvertere.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)