Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken cloud kan i anbefale?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken løsning bruger du i øjeblikket til dit software/test systemer? En dedikeret server?

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

test systemet ligger i en udenlandsk cloud nu men jeg synes ikke det fungerer godt og nu hvor jeg ønsker det hele samlet ville det være perfekt med et system til det hele. Jeg har ikke nogen dedikeret server endnu men ved heller ikke om det er løsningen?

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mitat

Jeg vil bestemt også anbefale O365, ikke mindst da jeg er så heldig at arbejde med det hver dag. Jeg kan også godt hjælpe dig igang, hvis du syntes det kunne være spændende. Jeg ringer dig også gerne op og afdækker evt. spørgsmål omkring løsningen. Skriv en pm hvis du vil have et uforpligtende kald imorgen mellem kl. 8 - 16. 

Vil du læse lidt om vores "setup", kan du se mere her: Office365

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mitat

Vi er selv rigtigt glade for Office 365 og er også lige nu, ved at skifte over på Azure og indtil videre ser det fantastisk ud.

Da du har en it virksomhed, så kan det være en ide at se om i kan komme med på Microsoft BizSpark program, så vil du kunne få en masse Azure forbrug og Office 365 gratis.

 

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsby

Jeg kunne godt tænke mig at høre mere omkring O365 og Azure og hvad bizspark kan gøre. I kan ringe på 25101616 eller PM 

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har Google og jeg er ikke imponeret.

Desværre.

http://manse-film.com

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)