Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv min webshop nogle verbale prygl og vind et gavekort til et mini-cruise

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin, 

Hvis kunden lignede mig vil Han/hun sige, at din webshop er alt for primitiv. Den mangler noget gejst, stærkere design, og en anden skrifttype.

Benyt dig mere af h1,h2,h3. - Også relevant for SEO.

Godt arbejde med din youtube video, hvor du fortæller omkring produktet! Men derved også sagt, at den mangler et spark i røven - Giv videoen mere farve eller energi.

Der mangler sociale medier på hjemmesiden af hvad jeg kunne se: Facebook osv.

Generelt set, så står du med en webshop som er meget kedelig. Mange gang er det en fordel, at forklar kunderne med visuelle modeller/billeder. 

Webshoppen kan også virke lidt utroværdigt, når siden ser så primitiv ud, det var den følelse jeg fik.


Det var lige det jeg havde at sige.

Held og lykke med det hele.

vh.

Mads - God sommer 

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 148
Fra  Swingcar.dk - Drøn sjovt legetøj til børn Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin, du får også lidt fra mig.

Det er jo en GoldenPlanet shop og du lider lidt under det samme som jeg gør. Gamle themplates som er lidt svær at gøre super moderne, men de er på vej med nyt.

Jeg ville fjerne deres signatur i footer.

Overvej farveoverens i topborder på produktsider.

Mht. linie der er nævnt tidligere på nyhedssiden, kan jeg se du har lavet en lang streg. Prøv at lave et hr tag i html koden på din informationsside sådan her <hr> det burde virke. Hr taget kan også styles hvis du har brug for det.

Du har en lille fejl på kontaktsiden hvor rammen og baggrund ikke hænger sammen. Det ser ud til du har en tom class"label" med en margin-bottom. Slet den hvis den ikke skal bruges eller nulstil margin.

Synes du skal sættet mailadr. i en mailto: hvis du ønsker at få kontakt den vej igennem. Folk udfylder ikke den formular og gider ikke kopiere adressen.

Når jeg putter en vare i indkøbskurven går teksten indover billedet. Tror det er tekstområdet der skal gøres mindre i css.

Jeg ville fjerne www fra alle de steder du skriver dem når du har sat siden op til at omdirigere til uden www. Lav dem evt. klikbare.

Mvh/Kjeld

Har du set den nye alu løbecykel fra Puky?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

I modsætningen til de tidligere indlæg, synes jeg din hjemmeside godt kan virke for "uoverskuelig" - dermed sagt ikke at den ikke er til at finde rundt i, men der er bare lidt for mange ting, at skulle holde øje med - og dette synes jeg, godt kan virke forvirrerende. Nu har jeg ingen erfaringer selv, mht. opbyggelse af hjemmesider, men fra hvad jeg ved, er intet umuligt, når sådan en skal bygges op/ombygges. Jeg følte, som første gangs bruger af din hjemmeside, og med tankerne omkring at være en kunde, mig lidt forvirret af at kigge på din hjemmesides-startside - hvis jeg skal pege på enkelte ting, som nok skulle forbedres, igen efter min egen menning, ville det være:

VAREGRUPPER: - jeg ved ikke om denne kan optimeres, så denne ikke "fyldt" - det kan godt forvirre en kunde/potentiel kunde, fordi der er så mange valgmuligheder.

Som tidligere nævnt, den øverste banner, den kunne godt gøres mindre, og intregreres mere, i hjemmesiden, så den ikke er så "opdelt" fra resten af hjemmesiden (evt. gøres mindre, som også tidligere foreslået)

Også sådan mere generelt, i en tilknytning til det jeg nævnte tidligere, så få ryddet op i de forskellige varekategorier, "søg" "har du handlet her før" "information" - jeg tænker, der nok kan udformes en smartere måde, hvor på disse stadig tilgængeligt på hjemmesiden, men uden de skal være så iøjefaldende for, eksempelvis en som jeg, der bruger din hjemmeside for første gang. Det skaber simpelthen forvirring, og jeg ved ikke hvor jeg skal kigge, læse, klikke eller starte.

Jeg håber det kan hjælpe lidt, og beklager min manglende forståelese for hjemmesiders opbygning, hvis det jeg har nævnt ovenfor er vrøvl, men man bliver jo kun klogere  af at, kaste sig ud i ting, og dette er mit første indlæg :)

mvh. 

Güney

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 196
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle Jeres indput - Det er virkelig brugbart. 

Så er der noget at gå igang med i næste uge Smile

Jeg trækker lod om vinderen af gavekortet på mandag d. 17/06 - Så der er stadig lidt tid til at komme med i puljen hvis man har lyst til at komme ud med sin uforbeholdne mening omkring designet og brugervenligheden på shoppen www.PureSolution.dk  Big Smile

Ha' en rigtig god dag - Håber der vælter ordrer ind I jeres butikker og at dagen idag er hvor Jeres projekter lykkes. 

Mvh. 

Martin 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg vil lige se væk fra, hvad andre har skrevet (derfor er der nok kritik du allerede har hørt Big Smile).

Din menu i toppen synes jeg er super fed. Jeg synes dog, at du skal have en menu under headeren.

Først og fremmest vil jeg få designet et logo, som ser mere professionelt ud.

Herefter vil jeg også få sat "telefon-info" og "fordele ved at købe på os" (alt sammen i headeren) til at se lidt federe ud. Fjern også lidt luft fra headeren. Sørg for at der er lige meget luft ved de forskellige ting i headeren.

Under "tilbud" skal du have sat det meget mere lækkert op. Jeg synes personligt, at billedet skal være lidt større.

Under "nyhedsbrev" skal overskriften ikke være "nyhedsbrev". Prøv måske noget ala "Få tips, tricks og gode tilbud tilsendt!". Det giver forhåbentlig flere nyhedsbrevtilmeldninger - og for det andet ser det lidt friskere ud.

På midten af siden skriver du "Kæmpe udvalg af blandt andet". Her synes jeg, at du skal gøre teksten større. Det er vel dét, som skal tiltrække kunden, og derfor skal det være større. Jeg kan meget godt lide dine billeder af de forskellige kategorier.

Nedenunder kommer der et billede af en varmelampe. Du skifter, efter min mening, utrolig meget i designet. Du går fra hele tiden at have en gradient (altså en variation af to farver) til at have et helt hvidt billede af en varmelampe. Det som jeg vil skifte på billedet, er teksten, som jeg vil forstørre.

Det var forsiden.

Nu til en kategori.

Jeg har klikket ind på kategorisiden: Håndtørrer.

Det første jeg ser, er en video. Slet den - og tilføj den nederst, hvor din uddybende tekst står. Forresten skal du skrive en tekst på mindst 2000 ord, hvis du vil ranke med den kategoriside. (Link til praktisk gennemgang af webshop-kategori - SEO)

Nu klikker jeg mig ind på et produkt.

Din "læg i kurv" knap skal gøres meget større. Knappen er næsten på størrelse med den almindelige tekst. Og det er vel knappen, du vil have kunderne til at trykke på, ikke? Big Smile Så knappen skal gøres meget større.

Udover det passer de knapper, som vises oppe i det grå/sorte felt slet ikke med dit nuværende design. Her snakker jeg knappen, som vises foran: "Produkt 28/28". Den ligner knappen i Windows stifinder :). Lav den grøn i stedet for.

Når du får ændret på det ovenstående, tror jeg, at du er rigtig godt på vej!

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 130
Fra  KS-Marketing Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin,

Jeg har med vilje ikke kigget på, hvad andre har skrevet, da jeg vil danne mig mit eget overblik. Dette kan medføre, at jeg kommer med samme kritik som andre, men nu har jeg garderet mig Big Smile

Først og fremmest vil jeg anbefale dig at tage et kig på din title på forsiden. Laver du søgningen ”site:puresolution.dk/”, så vil du kunne se, at hele din title ikke kan være der. Derudover vil jeg anbefale dig at få noget tekst på forsiden, da Google skal have mere at vurdere indholdet ud fra end billeder. Du kan eventuelt placere teksten nederst på siden.

Ren layout mæssigt er det meget enkelt – det kan jeg godt lide. Dog ved jeg ikke om det kun er mig, der synes at de bulletpoints øverst til højre i banneret er af dårlig kvalitet. Alternativt kan du bruge små ikoner, som repræsenterer hvad du vil fortælle kunden med dine stikord, frem for at have bindestregerne til venstre for stikordene.  

Jeg kan se at du har et link til Twitter profilen – hvorfor ikke også Facebook og G+ nu du er i gang? :-)

Skrifttypen er måske ikke så heldig, ellers er det bare mig. Som sagt så ved jeg ikke hvad andre har skrevet, men det kunne være der skulle kigges på det en ekstra gang, hvis det er nævnt før. Derudover kan jeg godt lide farvevalget!

Det var hvad jeg lige havde at skyde ind med for nu! :-)

 

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Alright.. Jeg har kun to ting jeg lige stødte ind i ved første øjekast på forsiden. For det først så er der de orange cirkle i menuen over jeres varegrupper, dem bryder jeg mig bestemt ikke om (ser ikke pænt ud), jeg ville fjerne dem. For det andet så har du både i toppen i og i bunden af forsiden nogle punkter med hurtig levering, god service m.m. Det ville jeg på en eller anden måde få flettet dem sammen, så det kun står i toppen af siden.
 Der var faktisk også lige en tredje ting, en lidt mindre detalje, få tilføjet jeres CVR-nummer i bunden af siden. Ser professionelt ud, og giver en hvis tryghedsfølelse for kunderne hvis det er oplyst et sted man ser der.

Håber denne lille hurtige feedback kan bruges til bare lidt :)

Mvh.
Tobias Lund Nielsen 

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 196
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er, 

Så fik vi trukket en vinder op fra vores bowle her på kontoret Smile

Vinderen af gavekortet er Kristian Kristiansen - Tillykke med det. 

Alle skal have tusind tusind tak for alle de gode kommentarer vi har fået på hjemmesiden. 

Det er virkelig en stor hjælp og fantastisk at folk gider bruge deres travle hverdag på at hjælpe andre iværksættere

Ha' en super dag - Nyd sommeren Smile

Mvh.

Martin 

Tilmeldt 19. Jun 13
Indlæg ialt: 10
Fra  www.eyedesign.dk Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det "Taler" godt nok til din branche: Kold, renlighed og klinisk:D Men okay valg af farver og umiddelbar nem at navigere rundt i :)

Dog tror jeg den kunne blive lidt mere attraktiv hvis det KÆMPE store top-banner fik et re-design/omstrukturering af de valgte informationer og måske blev en kende mindre - Kan gøres meget simpelt, men med visuelt stor virkning/betydning..

og så mangler du da en footer:D Ser ud som om det sidste er faldet ned i bunden af skærmen når man scrooler derned;) en footer samler ligesom siden og afslutter informationerne :) 

Kunne måske godt tænke mig en lidt mindre "container" med indhold (Ser bedre ud her når man er på 90%)

Måske har det lidt at gøre med det lange telster i din produktmenu, men så kunne man spare lidt space på din vareliste/kort og idin højre box-side:)

Bare lidt førstehånds indtryk :O)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)