Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nørd søges

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 10. May 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Min bror og jeg er ved at starte en virksomhed op, hvor vi mangler en partner.

Vi har evnerne indenfor:

Marketing

Kommunikation

Salg

Design

Ideudvikling

Ledelse

Regnskab

 

Vi mangler:

En nørd.

Vi søger dig, der har siddet i en kælder og nørdet hele dit liv. Du har måske ikke de store sociale egenskaber eller ideer. Det er ok. Men du kan programere og kode, så fuglene de synger.

 

Vores ideer går på apps. Ja, der er mange andre, der også snakker apps. Men vores ideer... De er virkelig gode :)

Alternativt så køber vi os til ydelserne, men vi foretrækker et rigtigt godt samarbejde, med en der har de rigtige evner og som har brug for os på samme måde, som vi har brug for dig.

Skriv til mig privat.

Med venlig hilsen

Rikke

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Rilho:
Vi mangler:

En nørd.

Vi søger dig, der har siddet i en kælder og nørdet hele dit liv. Du har måske ikke de store sociale egenskaber eller ideer. Det er ok. Men du kan programere og kode, så fuglene de synger.

Jeg er ikke sikker på det har den store effekt at kalde jeres kommende programmør for en asocial muldvarp, som lever i mørket.

Jeg kender en del programmører, og ingen af dem sidder i en kælder og nørder uden venner.

 

Tilmeldt 10. May 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig? Synes du, det er fornærmende? Det synes jeg ikke :)

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nok i hvert fald en lidt forældet stereotype... Wink

Tilmeldt 10. May 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Fair nok. :) Lad mig specificere. Om du er toplækker programør i designer tøj med en toptunet socialbegavelse eller om du er kælderkold og afbleget programmør, så er du velkommen til at henvende dig til mig, hvis du er interesseret i at tale om et eventuelt samarbejde. Dog er det nok en fordel, hvis du har en lille smule selvironi. Samme tilbydes i øvrigt herfra. Embarrassed

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rilho:

Virkelig? Synes du, det er fornærmende? Det synes jeg ikke :)

Jeg plejer selv at sige at jeg skal lukkes ind i et rum hvor der er 2 huller i døren... et aflangt til pizza'en og et rundt til colaen... og jeg er nørd og stolt af det :D

Fra Slagelse
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Chill Innovation A/S Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil sgu også sige det er lidt nedværdigende stereotyp egenskaber at hæfte på en kommende medarbejder/partner.

/ Kim
Chill Innovation  -  www.chill-innovation.com  -  Nordiske Tech Produkter!

Tilmeldt 10. May 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

I Yes Geeked

 

Big Smile

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

En nørd er også sådan en der ikke tager på stranden og får sol... der er jo stråling nok i skærmen :D (ja ok... det er jo så mange år siden)

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Programmøre er nogle af de fedeste mennesker, de kan lidt mere end os andre ;) De har de fantastiske egenskaber at de kan lave ting, som vi andre ikke kan. Vi burde faktisk ligge os for knæ for dem, for uden dem var verdenen et koldt og kedeligt sted! ;) Det er i hvert fald dem som har noget at gøre med min bærbar den bliver så varm når de opfinder/laver så mange fantastiske ting Cool

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)