Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

betaling på min webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

hej derude.

en partner og jeg er ved at starte webshop, men kunne godt bruge lidt råd omkring modtagelse af betaling på sitet

hvem skal man bruge, og hvor meget koster det?? 

på forhånd tak

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et utal af tråde omkring betalingsløsninger... Har du forsøgt at søge efter et svar via. den udmærkede søgefunktion?

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 114
Fra  http://coolwatch.dk Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa,

I kunne starte med at søge på paypal en professionel og anerkendt formidler.

God vind herfra.

Interim løsninger og økonomisk sparring - http://okonomiplus.dk/

 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Sloth Invest:

en partner og jeg er ved at starte webshop, men kunne godt bruge lidt råd omkring modtagelse af betaling på sitet

hvem skal man bruge, og hvor meget koster det?? 

Hej Sloth Invest

Havde du kommet med lidt info omkring jeres platform, havde du gjort livet lidt nemmere for os. Derfor er mit svar til dig ikke just kort :)

Går vi ud fra at du gerne vil tage kredit- og debitkort på din webshop, skal du som udgangspunkt bruge følgende:

  • Et betalingsmodul
  • En PSP 
  • En indløser (indløsningsaftale)
Bruger du udelukkende PayPal, ewire eller lignende ser det dog anderledes ud. Størstdelen af danske shops benytter dog et setup som ovenfor, med både betalingsgateway, PSP og indløser.
 
Betalingsmodul, samt understøttede PSP'er og betalingstjenester:
Betalingsgateways til de populære hostede løsninger:

Shoporama: ePay, Quickpay, PayPal

Dandomain: DanDomain Betalingssystem, ePay, DIBS, Paypal, Danske NetBetaling, Nordea e-betaling, ewire, WorldPay

Scannet: ScanNet Betalingsmodul, DIBS, PayPal, Ewire, Danske Netbetaling, Klarna

Goldenplanet: Goldenplanet's egen betalingsgateway

TDC Webshop: Paypal, DIBS

Wannafind + Curanet (resellerløsning): Wannafind betalingsmodul, DIBS, Paypal, Klarna, Danske Netbetaling

 

Betalingsgateways til de populære Open Source løsninger:

Prestashop: ePay, Quickpay, DIBS,PayPal, Klarna mf.

Magento: ePay, Quickpay, DIBS, Klarna, Wannafind/Curanet betalingsmodul

Woocommerce: Quickpay, ePay, DIBA, Klarna, Paypal, Ewire

Opencart: ePay, Quickpay, DIBS, Ewire, iBill, Klarna, Payex, Paypal mf.

 

Payment Service Providers + indløsere:

Blandt de mest benyttede PSP'er i DK finder vi:

ePay.dk: Nets, Teller, Euroline, Swedbank, Handelsbanken (Nordea, Danske Netbetaling, Paypal, Mobilpenge, Ibill, Klarna, SveaWebPay mf.)

Quickpay: Nets, Teller, Swedbank, Euroline, Valitor, Nordea, Handelsbanken (Danske Netbetaling, Nordea e-betaling, Payex, Paypal, iBill mf.)

DIBS: NETS, TELLER, Swedbank, Euroline, (Paypal, Danske Netbetaling, Nordea e-betaling mf.)

 

Pris og funktionalitet afhænger MEGET af hvilke kort som du vil tage, samt hvilken platform du vil køre. Lad os derfor køre hvilke kort du ønsker at kunne tage samt hvilken platform du har. Så skal jeg nok sige lidt om hvilke indløsere det hele vil kræve, hvilke PSP'er som er en mulighed samt hvad det hele vil løbe op i.

 

- Emil

Fra Slagelse
Tilmeldt 22. Aug 12
Indlæg ialt: 21
Fra  Billigfodpleje.dk Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Du skriver, at Quickpay kan fungere med Valitor? Er du sikker på at det stadig vil fungere? 

Jeg spørger, da jeg blev i tvivl da jeg så dette linkhttp://quickpay.dk/features/payment-methods/ 

Her synes jeg ikke at Valitor umiddelbart fremgår :-)  

Mvh

Hasse

Tilmeldt 15. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Fra  Vietnam House Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Jeg står  med samme udfordring som Sloth Invest, og er det korrekt forstået at hvis man anvender Quickpay, så har man PSP, betalingsmodul og indløser i én? eller er jeg for hurtig med den hypotese? 

Vh

Peter Skov - Vietnam House

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Skov:
Jeg står  med samme udfordring som Sloth Invest, og er det korrekt forstået at hvis man anvender Quickpay, så har man PSP, betalingsmodul og indløser i én? eller er jeg for hurtig med den hypotese? 

Det har du ikke ret i, men hvis du vælger Pensopay for du både gateway og indløsningsaftale.

Du kan også vælge en kombination af Quickpay/Clearhouse så kan du være i gang inden for 48 timer.

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i gerne vil nemt, hurtigt og billigt i gang med at modtage kortbetaling på jeres webshop. Så vil jeg anbefale, at I tager et kig på Stripe eller Braintre. Her slipper man for indløsningsaftale med nets og slipper for at betale månedligt til en betalingsgateway. Det kan integreres nemt med shopify på blot 2 min. Ja faktisk skal man bare oprette en bruger.

Mvh. Martin

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)