Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har brug for dig! (Iphone udvikling)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er.

Jeg vil gerne starte med at sige, at en ven og jeg har fundet på en brillant idé, hvis vi selv skulle sige det.

Det vi har i tankerne, er en app som først og fremmest til iPhones - Med tiden skal den selvfølgelig også komme til andre devices.

Uden at røbe for meget om ideen, er det planen at den skal have en stor database, med en søgefunktion, og hvor brugerne selv skal kunne tilføje info.

Det vi leder efter til projektet, er en freelancer/app udvikler som kunne tænke sig at være med som samarbejdspartner, da det simpelthen vil være for dyrt for os, at gå ud og få et firma til at udvikle den.

Dog tror vi begge på ideen, og derfor vil vores kommende samarbejds partner, blive betalt via en procent del af indtægten, fra app'en.

Vores krav til en kommende samarbejds partner:

- Der har været længe inden for programmering, og kan sit kram, og ved hvad kan lade sig gøre og ikke.
- Der er loyal, og der ikke kun tænker på gevinst, men at gøre sit bedste.
- En der sætter sig in i tingene, og ikke overdriver med sine evner.
- Der ikke bare giver op, og forsætte til målet er noget.

Der skal lige tilføjes, at hvis vi finder den rigtige person, som vil være med i projektet, dog uden at være partner, vil have kontakt betaling, kan dette selvfølgelig ordens.

Vi vil starte på at kigge på jeres opslag om hvad i skriver, og hvor meget erfaring i har inde for bestemt iPhone app(med programmering). 

Før vi snakker om ideen, skal vi have et personligt møde, hvor der ses an, og hvad der videre skal ske. Vi vil gøre opmærksom på, der skal skrives under på en NDA kontrakt.

Mvh.
Jesper Kaae.
Michael Kjergaard.

Vi kan kontaktes via email: kjergaardgraphic@gmail.com, eller over beskeder her på amino.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :
I skriver i også kan løse det med kontant betaling, så i er vel også interesseret i en freelancer? Hjemmesider som freelancer og elance kan hjælper jer med at komme i kontakt med udviklere fra hele verden. Alt efter hvor omfattende jeres ide og krav til udformning er kunne det være en mulighed. Jeg har selv prøvet den mulighed. I er mere end velkommen til at smide en mail og hører mine erfaringer og fald grupper ved den løsning. Ved det er svært at finde en på amino som i gør nu, har selv forsøgt :)
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej sscully, jeg har prøvet at skrive til dig i din gæstebog, men det ligner den ikke rigtig bliver sendt. Har du en email vi kan kontakte dig over?  

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)