Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er i Thailand 11. til 30. juli og vil gerne mødes med andre danske affiliate folk bosat i Thailand

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Jomtien / Pattaya
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 147
Fra  juicekuren.dk Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Da jeg tager til Thailand fra d.11. til 30. juli 2013 med et helt åbent program, leder jeg efter andre danskere der evt. er bosat i Thailand, og som har affiliate sider lige som jeg selv. Kunne være sjovt at mødes og udveksle erfaringer og måske netværke lidt.

Lad mig høre fra jer hvor i evt. bor i Thailand, og om i syntes det kunne være sjovt at mødes derovre til en uforpligtende snak om affiliate og andre online forretninger, men også det at bo i Thailand og arbejde online i et andet land end danmark.

Jeg har indtil videre bare flybilletter, og starter højest sansynligt med et par dage i Bangkok, men er rimeligt åben for hvor jeg herefter rejser hen.
Jeg rejser alene og er meget fleksibel.

Lad mig høre fra jer...

Mvh. Jan Bachmann

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

F.eks. Dennis Kjærgård og Kristian Ole Rørbye, som begge bor i ChiangMai kunne måske være en mulighed?

De er sikkert begge her på Amino.dk.

Mvh. Ken

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har efterfølgende skrevet med Jan og sagt han er velkommen til at kigge forbi Chiang Mai til en snak om affiliate og online business. Det gælder selvfølgelig også alle andre med samme interesse.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)