Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger systue el. syerske med prof. udstyr til fremstilling af enkel babyvest på bred strop (har en funktion) i 2 farver. (pige/dreng)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har endnu en opfindelse på bordet som er lavet med prototype og afprøvet til UG.

Nu mangler vi nogen der kan sy ordrer på 50 stk. - 200 stk. til at starte med og senere flere... evt. bliver den fremtidige produktion flyttet til

udlandet, medmindre priserne kan holdes relativt nede.

Vi forventer du/i har kendskab og erfaring med div. materialer og har egne prof. maskiner der skal kunne sy kraftigt igennem eks. velcro o.l.

Har nogen hér ellers en idé til hvem der kan lave dette for os evt. langvarigt samarbejde hører vi gerne fra jer. 

Kan man evt. have en freelance aftale med nogen der får betaling pr. stk?

Glæder mig til svar.

Venligst SB

Tilmeldt 5. Jun 13
Indlæg ialt: 9
Fra  qreative Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej SB,

Det kan jeg muligvis hjælpe dig med. Jeg bliver nød til at vide lidt mere om hvilken type produkt der er tale om, når jeg skal tale med systuen.

Hvis du sender mig en mail på at@qreative.dk, så skal jeg nok undersøge de muligheder jeg har.

Vh
Anders
Tilmeldt 24. Mar 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skulle prøve UNNIK Deisign www.unnik.dk

Unni er en fantastisk syerske og syer både til børn og hunde, har gået på designskole og designer selv men tag en snak med hende, kan kun varmt anbefale hende :-)

 

God vind.

Bjørn

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input.

Vi tjekker det ud.

MVH

Fra Nr. Alslev 4840
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er freelance syerske, syr babytøj, hagesmækker, puder, indkøbsposer, grydelapper, grillhandsker, hundetæpper mv, har syet jakker/trøjer/ af færøsk uld (strik) pause pt. Jeg er meget interesseret, hvis jeg kan hjælpe, men jeg skal jo vide nærmere, hvad det er, der skal sys. Har 3 forskellige symaskiner. 1 overlocker, de 2 andre elektriske symaskiner med mange forskellige stingtyper.

Måtte jeg høre nærmere.

e-mail adresse:  annehuge@hotmail.com

 

VH. Syhuge

 

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne.

Det er stort set flere forskellige opgaver, men vigtigt er det om du bor i københavnsområdet for jeg glemte at skrive at det kræver et par møder før vi sætter noget igang.

Mvh Sue

Fra Nr. Alslev 4840
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bor på Falster, kommer af og til til Roskilde, Tåstrup og København, men jeg vil jo gerne vide, hvad det er præcist, der skal sys mv

vh,

Anne

Fra Odense
Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Anne.. det går ikke, for der er hele tiden tilrettelser og vi skal være med i forløbet. Desværre.. men tak for interessen.

Mvh Sue

Fra Nr. Alslev 4840
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare i orden

vh Anne

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)