Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny online webshop med herresmykker, damesmykker, tasker, tørklæder, m.v.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Så har kæresten fået oprettet sin nye webshop, og vi vil gerne have lidt feedback: www.haisler.dk 

Hvad siger i til sitet ? ...

- er det nemt at finde rundt i ?
- er det er "fornuftigt" design
- forslag til ændringer / forbedringer

På forhånd tusind tak.

/Morten 

Morten Pedersen
www.haisler.dk - Accessories til mænd og kvinder.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Morten,

Først og fremmest - den er utroooooooooooooooooooooooooooooooooooolig langsom. Jeg ville aldrig nogensinde kunne holde det ud. Det tog cirka 20 sekunder at loade forsiden, og 15-20 sekunder for alle de andre sider. Og jeg sidder altså på en 80/5 forbindelse.

- Generelt synes jeg siden virker meget anonym. Headeren er for mig intetsigende, og der er utrolig meget tom plads, der kan udnyttes til bl.a. at fremhæve kundefordele/tryghedsmomenter.

- Sliderbilledet kunne trænge til en grafiker.

- De fremhævede varer på forsiden - hvorfor kan jeg ikke tilføje dem til kurven uden at skulle klikke ind på produktet? Få tilføjet nogle c2a knapper - købsprocessen skal være så kort som mulig :)

- Det samme gælder det fremhævede tilbud på forsiden i bunden. fyr en c2a knap på.

- På produktsiden er c2a knappen (tilføj til kurv) MEGET anonym. Få ændret det til en farve, der skiller sig ud, og eventuelt splittest med forskellige farver. Jeg ville også lave den en smule større.

- Når jeg har tilføjet et produkt til kurven, så har jeg lidt problemer med at finde kurven. Jeg ville prøve at få den fremhævet på en fin måde.

- Hvor lang leveringstid er der? Det synes jeg ikke, fremgår nogle steder. Det ville afholde mig fra at handle hos jer.

- Webshoppen loader sååååå langsomt.....

- I kurven er der lidt engelsk tekst ved rabatkode feltet. "Code".

- Hvorfor i al verden skal jeg indtaste min fødselsdag, når jeg skal handle hos jer? Bevares, måske i skal bruge det for at analysere jeres målgruppe, men husk at jo færre felter der er, jo større bliver jeres konverteringsrate alt andet lige.

- Igen lidt engelsk "Receive special offers from our partners".

- Nu fandt jeg leveringstid "2 - 3 dage". Sender i som B-brev?

- I giver mig til at starte med to muligheder for at handle. Som gæst eller som kunde. Jeg vælger selvfølgelig som gæst, da jeg ikke gider bruge tid på at oprette en konto. Men allernederst møder jeg gudhjælpemig følgende besked "Log venligst ind for at se betalingsmåder.". ??? Der røg den ordre.

Held og lykke med shoppen :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Tak for god og konstruktiv kritik... der er lidt at arbejde med, og dejligt at få andre øjne til at se på shoppen :-) .. troede ellers jeg havde fået styr på det med at man skal "logge ind" igen ?? .. men det har jeg åbenbart ikke... jeg får rettet en stor del af tingene med det samme.

Igen tak for hjælpen.

Mvh.

Morten

Morten Pedersen
www.haisler.dk - Accessories til mænd og kvinder.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Nu fandt jeg ud af, hvorfor du skulle "logge ind" igen, det var formentlig fordi du ikke havde bekræftet handelsbetingelserne... men DET skal så stå noget tydligere :-)

Morten Pedersen
www.haisler.dk - Accessories til mænd og kvinder.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Pedersen:
det var formentlig fordi du ikke havde bekræftet handelsbetingelserne

Der var ikke nogen rød stjerne ud for det felt, så der tillod jeg mig ikke at hakke feltet af :)

Men ja, det skal du så sørge for at lave tydeligt. Men altså, det holder jo heller ikke? Man bør stadig kunne vælge betalingsmetode uden at have krydset det felt ud. Når man så prøvede at gå videre til betalingen, skulle man så blive mødt med en fejlmeddelelse om, at handelsvilkårene skal krydses af først.

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Den falder fint i min smag: Enkel og overskuelig, nemt at finde rundt i og nemt at finde lige det produkt, man kunne tænke sig. De store billeder af produkterne er også OK. Efter at have set din shop, kunne jeg da godt finde på at købe/ønske mig en halskæde med Kristus Kors. Men den type varer går vel bedst, når der ikke er alt for meget krise samfundet. Folk sparer og holder på pengene.

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige tilføje at siden loader fint hos mig.. tager 1-2 sek og mit internet er ringere end 80/5 :)

Ellers en fin overskuelig side.

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Loadingtiden var fin for mig ;)


Lige et par ting, du skal se på (meget af det er flueknepperi): 

Du skal have dit eget favicon.

Navnet i title tagget skal være "Haisler.dk" + et eller andet (f.eks. "- køb tøj og accesories online") - Det er bare min holdning, så lig ikke så meget i det. Men "haisler.dk" skal være "Haisler.dk".

Følg os på Facebook knappen skal være Facebooks egen widget - den kan du finde på developer.facebook.com. Her kan man se hvor mange likes, like siden osv.

Flueknepperi, men jeg synes, at Dankort og Epay logoerne skal være lige store.

Der er lidt for bart omkring ikonerne dernede. Overvej at komme på flere sociale medier og smid nogle widgets derned. 

Lav en G+ side - det kan også hjælpe med SEO

Lav evt. en twitter side.

Du skal gøre meget mere ud af dit nyhedsbrev - hvorfor skal folk tilmelde sig? Ud over dette, skal "din e-mail" være med stort D og "ok" skal være "OK".

Logoets baggrundsfarve er ikke den samme som headerens?

I headeren synes jeg, at der skal tilføjes noget mere - som et flueben hvorefter der står "Fri fragt ved køb over 200" eller noget lignende. Der mangler et eller andet deroppe.

Jeg synes, at dit indkøbskurvsikon skal gøres større - altså mere synligt - men kun hvis det er muligt... det er ikke så vigtigt.

Hvis det er muligt at lave en dropdownmenu når man holde musen over indkøbskruven, skal du gøre dette.

Hvis det er muligt, skal der stå "Log ind" og ikke "Log in".

I footeren skal alle links centreres og ikke stå i venstre side.

Under footeren står der "www.heisler.dk", jeg synes, at du skal fjerne det, men hvis du vil beholde det, skal det være et link til forsiden.

Teksttypen ved "Til Hende" og "Til Ham" skal være anderledes, og jeg synes, at alle bogstaver skal være med stort.

På forsiden hvor der står "FREMHÆVEDE VARER" i synes jeg, at det skal være en anden baggrund, men den der er nu gør ikke så meget  - måske kan du heller ikke ændre den.

Nu ved jeg ikke hvordan, at I har tænkt jer at få kunder, men hvis det er fra google, skal I skrive nogle meget længere produkttekster for at blive vist i google.

Men alt i alt er det en fin og overskuelig side. Jeg kan godt lide den ;)

Held og lykke med det!

- Anders

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Tusind tak for dine gode input .. som du siger er noget af det "flueknepperi", men det hele er noget vi vil tage til os, og få rettet op på mange af tingene.
Jeg er meget glad for dit input :-)

Mvh.
Morten

 

Morten Pedersen
www.haisler.dk - Accessories til mænd og kvinder.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Tusind tak for jeres værdifulde vurderinger...

Jeg er især glad for at høre, at der ikke umiddelbart er problemer med performance.. og at siden er til at finde rundt i.

.. og lige et lille ønske: del gerne siden med jeres "venner" :-) ... tak igen

Morten Pedersen
www.haisler.dk - Accessories til mænd og kvinder.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)