Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for lidt feedback

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Vodskov
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har brug for lidt feedback på siden www.ibozz.dk - har masse af besøgende hverdag.

Hvad siger i, noget som kan laves anderledes, alle ideer er åbne ?

/VES

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej VES

Det er umiddelbart en rigtig fed side, og SUPERfedt at din slider på forsiden er sæsonrelevant! Du skal dog lige kigge billederne i slideren igennem, da de er blevet strukket, og derfor ser de en anelse spøjse ud :)

Jeg synes godt at du kan fremhæve "gratis fragt" informationen mere, evt. sætte den op med fed skrift til venstre for indkøbskurven, eller evt. midt i din header.

Ellers synes jeg faktisk at siden er rigtig fin.

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Det ser da ganske fornuftig ud - overskuelig og let at gå til, let at finde produkter, nemt at se hvad man kan få lige præcis til ens Apple-model. Hvad er problemet? Konkurrencen, priserne? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fed side! Den virker meget troværdig. Det eneste du evt. kan gøre bedre er at lave en anden "UDSALG" knap, som passer lidt mere ind til det nuværende design.

Jeg ville også ændre "NYHEDSBREV" til noget ala "Modtag tips, tricks og gode tilbud". Det giver helt sikkert nogle flere nyhedsbrevstilmeldinger.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Vodskov
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil ikke sige at der er problemer, men man kan altid bruge lidt feedback på arbejdet. Mht. konkurrence, så er den hård, men vi køre ok på salgssiden :-)

VES

Fra Vodskov
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din tilbagemelding.

Du har ret, foto i slider skal kigges lidt på, tror at koden til slideren er problemet, da foto ser ok ud på produktsiderne.

Gratis fragt skal mere frem, korrekt igen.

Men endnu en gang tak for dit feedback.

/VES

Fra Odense
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Phonegeek.dk Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej VES

Tjek dine "Følg os på" links. De linker til en side på ibozz.dk (på nær vimeo)

Ellers en meget flot side. 

Phonegeek.dk alt i covers og Reservedele til iPhone.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt ser det jo meget godt ud men lige et par ting:

I et browser vindue med en foreholdhvis lille bredde så ligger "nyhedsbrevs" skriften helt op af kanten til højre af den omliggende boks: http://d.pr/i/IPPh Jeg forstår heller ikke helt det hvide der er nedeunder boksen/baggrundsbilledet slutter meget brat mens den stadig er inde i kassen.

Jeg syntes os at tingene i "footeren" for neden er lidt roddet. Der er mange kasser i foreskellige størrelser og position, ved ik om det på en måde måske kan gøres lidt mere overskueligt.

Eftersom du sælger ting meget beregnet til telefoner så syntes jeg du skal overveje om du ikke skal optimere siden så den ser bedre ud på mobil telefoner. 

Fra Vodskov
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

TAk for jeres input, vi har taget nogle af dem til os, og andre lader vi ligge. Men siden er blevet opdateret og vi vil gerne have endnu flere feed backs hvis i har lyst ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)