Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har i hundredvis af kunder, hvis du har en international webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 292
Fra  Listen Louder Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære AMINOer,

Jeg skriver til jer på vegne af www.plantdinblyant.dk og www.plantyourpencil.com

Vores verdensnyhed, blyanten der kan plantes, er allerede solgt i 50.000 eksemplarer herhjemme, men vi drukner lige nu i mails fra udenlandske kunder, der gerne vil kunne købe den over nettet. De kommer primært fra Tyskland, men også Norge og en række andre EU-lande. Og vi er over 1000 kundeforespørgsler allerede.

Vi mangler imidlertid en webshop, der vil kunne håndtere disse kunder – altså er sprogversioneret og kan sende til udlandet. Kender I nogle shops, I kan anbefale at kontakte her, eller repræsenterer du måske selv en shop, der kan hjælpe os, kære AMINO?

Det er jo penge lige ned i lommen for jer, og vi foretrækker som danske iværksættere at danne partnerskab med en danskejet webshop.

På forhånd tak for svar.

Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johathan,

Har faktisk godt lagt mærke til jeres produkt og synes det er en meget fin idé - selvom der nok findes lettere måde at plante krydderurter på :-)

Nu skriver du jo på Amino og kan nok forvente en masse meget billige website løsninger :-) Så i al ydmyghed vil jeg ikke fortælle så meget om hvad vi kan, men mere fortælle om hvordan vi gør - hvis det er noget som kunne have interesse.

Little Green Orange (LGO) arbejder med et CMS system der hedder Kentico CMS (tjekkisk .NET CMS system, som bl.a. bruges af Chiquita, Mazda, McDonads m.fl.). Vi har ikke valgt systemet fordi det er gratis eller fordi vi tror det er verdens bedste, men fordi det bl.a. i CMS Critics (uafhængigt CMS magasin) er blevet anmeldt, som et .NET system, hvor man får mest for pengene!

MEN..

Den måde vi skaber løsninger for vores kunder er ved at forstå deres forretning, forstå hvad der skal opnås, og så efterfølgende udarbejde en løsning i samarbejde med vores indiske partnere RadixWeb. Der er IKKE tale om et oursourcingsprojekt i traditionel forstand og vi er hellere ikke specielt billige, men vi leverer løsninger der kan skaleres, som ser hamrende godt ud og som er baseret på Enterprise software (licenser fra 6.000,- dkr.).

Vi har bl.a. produceret følgende websites senest:

www.ird.dk 

www.combi-lift.eu 

http://gisselfeld-kloster.dk 

For lige at vise tre eksempler.

Vi har leveret løsninger på adskillige sprog og har netop også vundet en opgave for FN, som skal laves på Engelsk, Spansk, Fransk og Japansk.

Skriv endelig på mre@lgo.dk, hvis du er interesseret i en dialog...

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 292
Fra  Listen Louder Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Reitoft:

Den måde vi skaber løsninger for vores kunder er ved at forstå deres forretning, forstå hvad der skal opnås, og så efterfølgende udarbejde en løsning i samarbejde med vores indiske partnere RadixWeb. Der er IKKE tale om et oursourcingsprojekt i traditionel forstand og vi er hellere ikke specielt billige, men vi leverer løsninger der kan skaleres, som ser hamrende godt ud og som er baseret på Enterprise software (licenser fra 6.000,- dkr.).

Vi har bl.a. produceret følgende websites senest:

www.ird.dk 

www.combi-lift.eu 

http://gisselfeld-kloster.dk 

For lige at vise tre eksempler.

Vi har leveret løsninger på adskillige sprog og har netop også vundet en opgave for FN, som skal laves på Engelsk, Spansk, Fransk og Japansk.

Skriv endelig på mre@lgo.dk, hvis du er interesseret i en dialog...

 

Kære Morten,

tak for dit svar, men vi søger altså ikke et webshop system. Der kender vi godt markedet :-) Vi søger som skrevet en webshop (dvs. en forhandler/partner), der kan sælge produktet, håndtere logistik, sprog, support osv.
Men tak for dit input :-)

Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry.. jeg læste som I manglede en webshop.. :-) Hvilket der jo reelt også står og læste lige engang til - kunne det ikke læses, som om I manglede en webshop, som kan håndterer forskellige sprog??

Nå - pyt stadig et sjovt, fedt produkt I har lavet og held og lykke under alle omstændigheder!

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 55
Fra  CBRA & KO - Zebra og Ko Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan Løw:
Kender I nogle shops, I kan anbefale at kontakte her, eller repræsenterer du måske selv en shop, der kan hjælpe os

Hej Jonathan.

Jeg ville have sendt en pm, men denne har du deaktiveret i din profil.

Jeg har muligvis et site, der vil være meget interessant for dig og dine produkter. Ihvertfald mener jeg, at det ville passe perfekt, og er værd at overveje. Det kommer online inden for 48 timer, så hvis det er ok med dig, vil jeg tage kontakt til dig torsdag eller fredag.

Hvis du ønsker det, er du meget velkommen til at kontakte mig over mail, hvis ikke du ønsker at kommunikationen foregår i denne tråd. Min mail er info@CbraogKo.dk

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Mvh

Christian Bramsen

Vil du tjene 18% pr affiliate salg? Se vores program på Partner-Ads

Billige varepartier til Private og Erhverv

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)