Hornskov.
Det er ganske enkelt noget sludder du fyrer af der. Mit bedste bud er, at du sidder alt for langt væk fra de folk der skal køre din butik, og derfor ikke aner hvad der sker omkring dig.
Der er ingen tvist i den konkrete sag. I har simpelthen ikke kunne få pengene ind. Derfor har jeg to muligheder.
1. Jeg kan lukke sagen hos jer og betale jer de 1.100,- i ellers ville have afkrævet kunden
2. Jeg kan betale jer 1.400 for at i tager den i fogedretten.
Jeg synes i er for dyre til fogedretten (Selvom, at din kundeservicemedarbejder gentagende gange og meget hårdnakket påstår, at i IKKE tjener penge på det og alle 1.400 er til fogedretten...hun har ovenikøbet dokumentation på det....vi venter stadig på den dokumentation i øvrigt)
Jeg kan derfor nu KUN vælge at betale jer 1.100 for at lukke sagen. Jeg kan selvfølgelig også vælge at sætte den i bero, men når jeg nu selv har kørt sagen i fogedretten (For 500 i øvrigt) vil jeg jo alligevel være nødt til at lukke den og betale jer 1.100.
Men Jakob har ganske ret. Det handler overhovedet ikke om HVAD i koster. Det handler om halve og hele løgne og småsandheder og dårlig stil hele vejen igennem.
Jeg får ikke en skid ud af, at ringe til jer....den løsning har vi prøvet så mange gange, at jeg slet ikke kan tælle. Man får noget nyt sludder at vide hver gang...gerne med en sidebemærkning om, at systemet ikke virker.
Den køre videre med mindre du selv går ind og lukker den eller vi af andre grunde er nød til at lukke sagen af andre grunde.
Du må da meget gerne forklare mig, hvilke grunde i har, til at lukke en helt alm. sag, hvor min kunde stadig skylder mig 900,-. Vi kunne sagtens få den åbnet. Jeres svar var meget konkret da vi ringede for at spørge til lukningen "Vil i da gerne have den åbnet igen"...øh ja...kunden skylder jo stadig mig penge, selvom at i har fået jeres.
Du kan bare forklare sådan helt generelt, hvilke grunde der kan være.
MD VVS