Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selskabsopbygningen?

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Bent

tak for dit hurtige svar
 
Jeg har nu ikke tænkt på at forsøge at opnå kredit hos levenrandøre da jeg regner med at have en så stor kapital til rådighed at dette ikke skulle være nødventig - vil gøre havd der er muligt for at betale alle leveringer kontant ved bestilling eller ved modtagelsen.
 
Desuden har jeg afsat 15 timer ugenligt til at hente diverse ting der skulle vise sig at være brug for, det kræver jo en vogn
 
mit udgangspunkt er at jeg personligt i begyndelsen hæfter for lånet til ejendomskøbet og klubben oprettes som et ApS som lejer sig ind hos mig for 285,00 kroner i leje pr. m2 - dog med en lang kredit så klubben det første stykke tid er uden direkte lejeudgifter, indtil der begynder at komme en omsætning der kan bære der betales leje. dog betaler klubben forbrugs udgifter til varme lys og hvad der ellers er brug for.
 
Når klubben så har betalt den skyldige leje vil jeg bruge denne til at nedbringe realkreditlånet hurtigt - således at ejendommen kan oprettes som et ApS og jeg derigennem ikke personligt hæfter for mere end ApS indskudet.

Venligst

René Buch

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)