Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kom med alt det kritik du kan finde - det er mit spæde forsøg på en webshop - helt selv :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

jeg har gået md tanken om websho i flere år men vil sgu ikke ( undskyld sproget ) betale dyre domme for noget der måske vare 3 år før det er tjent ind - så jeg har invisteret lidt tid og forsøgt at lave noget i Prestashop - og sådan umiddelbart syntes jeg selv det er acceptabelt men det gør man vel altid når man selv har lavet arbejdet !
jeg ved udmærket godt at den kan fixes op mht design og den skal finpudses mht teksterne - men hvad syntes i ellers om den ?

Siden hedder : www.kbgshop.dk  

Jeg er den type der lærer meget af kritik og tage skam kritikken til overvejelse - men jeg vil SELV finde løsningerne på kritikken og forbedringerne

Så skyd bare løs - hvad mener i om min "shop"  

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Få designet et professionelt logo der passer til designet. Få lavet nye slider billeder der passer til designet. Få lavet et nyt "Gratis fragt" banner der passer til designet. 

Når det er gjort, er du godt på vej.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

TAK ! 

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenn Bo Overgaard:

TAK ! 

Så lidt ;-)

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Odense
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Phonegeek.dk Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Sørg for at få billeder på alle dine produkter, når jeg kigger lidt rundt synes jeg der mangler en del.

Jeg ville også ændre så der ikke står 112% sikkert, kan godt se symbolikken, men personligt er jeg ikke fan. (Det er dog min egen holdning, kender ikke andres)

Ellers ganske fornuftigt 

Phonegeek.dk alt i covers og Reservedele til iPhone.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Mar 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil give Kasper ret. Der bør laves nogle retningslinjer for, hvordan designet skal se ud på siden. Et sammenhængende design øger også troværdighed til dig som afsender. Her er et pro-logo også vigtigt, da dit logo er ”hele din side”. Set i den forstand, at det er dit logo folk får i hovedet når de høre webshoppens navn.

Hvis du selv sidder og designer det hele til shoppen, så lav et dokument med 2-3 typografier, 4 farver (og det er inklusiv den hvide og grå du allerede har på siden) samt udvikle en fast måde at vide dine produkter på.

 

Lille tip! Din shop har meget whitespace, hvilket gør at logo ikke bør være rammet ind, men have åbne former.

 

Held og lykke med shopper! Og håber der er noget du føler du kan bruge Smile

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak ! 

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot lavet - drop dog disko farverne (i logoet og ved den gratis fragt), for at få troværdigheden op. 

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange Tak ! 

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 58
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville sætte tempoet ned på slideren, det går for hurtigt synes jeg. Drop de to ?? i "Hvorfor Paypal??" og lav et i stedet det ser ikke så professionelt ud på en webshop, det fungere bedre på sociale medier og når man sms'er. Er også enig i at et federe logo ville gøre meget for shoppen!

Ellers rigtig flot lavet, specielt hvis det er første gang du har gjort det :)

DBH Lasse

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)