Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kom med alt det kritik du kan finde - det er mit spæde forsøg på en webshop - helt selv :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

jeg har gået md tanken om websho i flere år men vil sgu ikke ( undskyld sproget ) betale dyre domme for noget der måske vare 3 år før det er tjent ind - så jeg har invisteret lidt tid og forsøgt at lave noget i Prestashop - og sådan umiddelbart syntes jeg selv det er acceptabelt men det gør man vel altid når man selv har lavet arbejdet !
jeg ved udmærket godt at den kan fixes op mht design og den skal finpudses mht teksterne - men hvad syntes i ellers om den ?

Siden hedder : www.kbgshop.dk  

Jeg er den type der lærer meget af kritik og tage skam kritikken til overvejelse - men jeg vil SELV finde løsningerne på kritikken og forbedringerne

Så skyd bare løs - hvad mener i om min "shop"  

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Få designet et professionelt logo der passer til designet. Få lavet nye slider billeder der passer til designet. Få lavet et nyt "Gratis fragt" banner der passer til designet. 

Når det er gjort, er du godt på vej.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

TAK ! 

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenn Bo Overgaard:

TAK ! 

Så lidt ;-)

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Odense
Tilmeldt 7. Jun 10