Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kom med alt det kritik du kan finde - det er mit spæde forsøg på en webshop - helt selv :-)

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenn Bo Overgaard:
Så skyd bare løs - hvad mener i om min "shop"  

Får ikke noget klart overblik over, hvad webshopen sælger med det samme. 

Få en dygtig designer til at lave et nyt logo til dig. Det behøver ikke koste mere end 500 kr. Brug teksten under logoet til at skrive helt præcist, hvad det er, du sælger. 

Slideren kører alt for hurtigt. Synes heller ikke billederne er alt for pæne.

Få styr på headeren øverst til højre. "Oversigt", "Bogmærk", valuta, velkommen og login. Hvorfor skal det være der? Brug hellere pladsen på at lave indkøbskurven mere synlig og i en anden farve, så den skiller sig ud.

Topmenuen... Der er alt for mange punkter under "Forside". Få punkterne fordelt over topmenuen og væk med "Hvorfor PayPal??".

Jeg ville holde det hele på en venstre menu. Det bliver for meget med venstre menu, indholdet i midten oooog en højre menu. Bare fordi, at webshopsystem har mange forskellige funktioner, betyder det ikke, at du skal bruge alle sammen. Tænker på "Tilbud", "Mest solgte", "Nye varer", "Tags" og "Wishlist" i højre side.

Giv mig også en grund til at signe up til nyhedsbrevet. Modtager jeg spam, tilbud, nyheder, rabat kuponer, deltager jeg i en konkurrence eller? Lav også en knap med noget tekst på.

I bunden savner jeg et CVR-nummer, og en firma e-mail adresse ala info@kbgshop.dk i stedet for en privat e-mail. 

Nu har jeg også set det samme design på en anden webshop, hvilket siger mig, at den ikke er unik. http://www.photogadget.dk/

Hvordan kan der være "Læg i kurv" knap på kategorisiderne, når man ikke har valgt farve/størrelse? 

På produktsiden savner jeg "Relaterede produkter" eller "Andre har også købt". Kan heller ikke zoome ind på produkterne. 

I check-out flowet - skær det hele væk, som ikke er nødvendigt. Topmenuen, højre menuen og footeren...

Estimate your shipping & taxes funktionen er på engelsk. Billedet under "Afhentes efter aftale" virker ikke. Sender du til alle de oplyste lande under "Country"?

Pludselig står, at jeg skal logge ind eller oprette en ny bruger... Nu står alligevel, at jeg kan lave en "Hurtig handel". Hvad skal du bruge "Titel" og "Fødselsdag" til? Hvorfor skal jeg tilmelde mig jeres nyhedsbrev? Giv mig en grund. Hvem er jeres partnere? Hvorfor skal jeg tilmelde mig deres nyhedsbrev og hvad modtager jeg?

Skal du absolut bruge telefonnummer? Hvis ja, skriv så hvad du bruger det til.

"FORTROLIGHED FOR KUNDEDATA"... Ingen læser det. Lav det som en checkbox og lad kunden trykke på et link, hvor han/hun kan læse mere om det.

Kenn Bo Overgaard:
men vil sgu ikke ( undskyld sproget ) betale dyre domme

Det behøver ikke være dyrt

Webhotel til 10-50 kr om måneden

Quickpay til 150 kr om måneden

Prestashop/Magento er gratis

Aftale med Euroline (Visa og Mastercard) er gratis

Template fra themeforest.net til ca. 350 kr

Designer/programmør tilpasse logo og andre smårettelser til 2.000 kr

I alt 2.350 kr og herefter ca. 200 kr om måneden

Ellers kan jeg også anbefale bogen Sælg mere på nettet og Konverteringskarma.

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak ! 
Det er rart med feed back og hvordan andre modtager siden !
Og der er noget at gå i krig med - som jeg selvfølgelig vil gøre - og når de bemærkninger kommer så kan jeg egentlig ganske godt selv se dem !

Tak ! 

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)