Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på affilliate-site

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 13
Fra  barberingen.dk Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

http://barberingen.dk/ Kom med feedback på min side, det er første gang jeg har forsøgt mig med lignende og jeg valgte emnet, da der for mig at se var lille konkurrence på google inden for søgeordet barbering. - Og så fordi jeg har en stor interesse og passion inden for emnet ;) 

Der mangler stadig at blive skrevet indhold på to af siderne, det er jeg godt klar over. - Og så kan jeg simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg ændrer det "Designet af Elegant WordPress Themes | Powered af WordPress" nede i bunden, jeg har jo trods alt betalt for det, så det burde vel kunne fjernes, eller hvad?

På forhånd mange tak, jeg er meget modtagelig overfor kritik både på design, indhold, nye forslag samt SEO (som jeg i øvrigt ikke har så meget styr på endnu, har dog hentet et SEO-plugin ved navn Yoast)

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Footeren kan du redigere i footer.php - hvis du foretager en browser søgning(ctrl+F), kan du skrive nogle af ordene ind, og derefter fjerne sætningen i footeren manuelt. 

(Der er sikkert plugins til det, men de kaldes overflødige plugins) 

Min egen umiddelbare tanke til din affiliateside er dit valg af partnerprogrammer. Du har lagt stor fokus på amazon, selvom der egentlig er rigtig mange danske webshops, med fornuftige sortimenter og priser, samt gode affiliate aftaler, indenfor barbergrej. 

Du kunne også godt skrive noget mere på forsiden - det ser ud til at du forventer, at folk konverterer ved hjælp af "Vi anbefaler"-boksene, og forsiden ser i det hele taget meget tam ud. 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Fra København
Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 13
Fra  barberingen.dk Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tak for input. Jeg har fået fikset footeren nu.

Jeg kan godt se din pointe i det med amazon, og jeg føler også det er en forkert løsning, desuden giver de også kun 5%.. Jeg har lavet en af siderne med fokus på en dansk shop, og det synes jeg fungerer fint, så det kan da være mit fremtidige fokus bør ligge i de danske shops.. Mht forsiden har jeg sat multimediebaren ind, men jeg forstår ikke hvorfor den kun viser billeder og ikke sender folk videre til siderne?

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marcus

Ved ikke om det kun er hos mig, men den font du har valgt er ikke læsevenlig. Den er meget ujævn i toppen af bogstaverne.

Ellers er det også som nævnt en del danske webshops der har produkter indenfor barbering.

Mvh. Ken

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige en hurtig feedback herfra:
Put nogle videoer på sitet og få nogle flere produkter end kun fra Amazon;) Prøv evt. PartnerAds.
Fra Viborg
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Colorblind Webdesign Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Det kan godt være det bare er mig, men syntes den virker lidt kedelig. Flere og større billeder og evt. video ville peppe den op :)

En lille artikel om produktet ville måske heller ikke skade, i stedet for bare..vi anbefaler.

God dag!

Fra København
Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 13
Fra  barberingen.dk Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 13
Fra  barberingen.dk Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg lige kigge på. - Med videoer, mener I så at jeg selv skal lave nogle eller bare finde på youtube/vimeo? 

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Marcus Rosholm:

Det vil jeg lige kigge på. - Med videoer, mener I så at jeg selv skal lave nogle eller bare finde på youtube/vimeo? 

Det kan være begge dele - så længe det har værdi for læseren. Når en læser bliver længere tid på sitet,signalerer det til Google, at der er noget interessant, derfor vil du ranke højre. :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)