Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på affilliate-site

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes siden virker meget hvid når man ser den første gang, jeg ville få noget mere indhold på forsiden. I øvrigt god taktik at lave besparelse udregninger, men jeg ville da få det frem på forsiden med et billede og link, så det fremgår tydeligt.

Måske du kunne gøre det lidt mere overskueligt med besparelses udregningerne, jeg syntes felterne hopper lidt rundt hist og her, jeg ved ikke om de er afhængige af skærmopløsningerne, hvis du kører med dynamisk sidebredde på din WP

Men udemærket begyndelse :-)

Fra København
Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 13
Fra  barberingen.dk Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg lagt lidt mere indhold på forsiden og direkte henvisning til beregnerne :)

Mange tak for jeres tiltag, jeg er stadig åbne for nye idéer og tips. - Jeg går i gang med at ændre mine reklamer til danske udelukkende og vil få lagt nogle film ind.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Få "Multimediebar" til at fylde hele bredden.. Og find en anden overskrift.

Hvis du tror det giver mange salg at have "Vi anbefaler" med Feed fra Amazon, så gør det i det mindste lidt flottere - Der må da findes breddere Tweets, i stedet for fire enkeltstående?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)