Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1200kr/Måned Affiliate-side til salg!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 96
Fra  iPhoneProdukt Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ken Schultz:

Partnerprogrammet for Imania findes stadig hos Partner-ads :-)

Mvh. Ken

Ja, og jeg er godt tilfreds med partner-ads som affiliate-program. :)

Det kan varmt anbefales til den nye ejer af siden (STADIG IKKE FUNDET ENDNU) at bruge partner-ads.


Den nye ejer vil selvfølgelig blive guidet i, hvordan siden kan forbedres, hvilke søgeord der skal vedligeholdes, samt nogle foreslag til nye søgeord der kunne 'erobres'.

Der er som sagt stadig ikke fundet nogle ny ejer, men folk skal være mere end velkommen til at give deres bud i PRIVATE BESKED til mig her, eller på emailen her: checktheplayer@gmail.com

Billigt Apple Tilbehør til alle versioner af Apples mange produkter.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ken Schultz:
Partnerprogrammet for Imania findes stadig hos Partner-ads :-)

Og der ligger jo også andre spændende partnerprogrammer i samme kategori derinde *HINT*HINT* Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 96
Fra  iPhoneProdukt Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Ken Schultz:
Partnerprogrammet for Imania findes stadig hos Partner-ads :-)

Og der ligger jo også andre spændende partnerprogrammer i samme kategori derinde *HINT*HINT* Big Smile

Jep, jeg har taget brug af flere forhandlere, så jeg har lidt flere forskellige produkter at vælge mellem.

PS: Siden er stadig ikke blevet budt på.
BYD. 

Billigt Apple Tilbehør til alle versioner af Apples mange produkter.

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik B:

rentebasen:

Hvordan ligger dine bedste søgeord på google?

'
Nummer 1-2 på side 1.

Kan du komme med nogle eksempler?

Jeg har forsøgt med en masse forskellige søgetermer, som jeg lige kunne forestille mig folk ville søge efter, men der kommer siden ikke rigtig frem? Søger jeg direkte på "iphone produkt" ligger siden på side 1, men ellers ikke?

Måske også noget besøgsstatisk og evt. indtjeningsstatistik der går lidt længere tilbage?

Tak

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

10. Use Of Apple Trademarks, Logos, etc. You agree to follow Apple’s Guidelines For Using Apple
Trademarks and Copyrights as published on Apple’s website at
www.apple.com/legal/guidelinesfor3rdparties.html and as may be modified from time to time. You agree
not to use the marks “Apple,” the Apple Logo, “iPhone,” “iPod touch” or any other marks belonging or
licensed to Apple in any way except as expressly authorized in writing by Apple in each instance. You
agree that all goodwill arising out of your authorized use of Apple’s marks shall inure to the benefit of and
belong to Apple.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

JørgenPiteå:
Er du egentlig klar over at dit domænenavn http://iphoneprodukt.dk/ ikke er lovligt. Apple sagsøger alt og alle som misbruger deres varemærkenavne eller dele. Og de kræver og får meget store erstatninger.

Der er så mange ting galt i de påstande.

For det første er iphoneprodukt.dk i sig selv ikke nødvendigvis ulovligt. Det kan det være, men det vil være en afvejning af flere forskellige momenter, heriblandt at der indgår et generisk navn i ordet udover iphone.

Derudover sagsøger Apple ikke "alt og alle". Og da slet ikke på dansk. Har du set søgeresultaterne for nyligt? Og ved du overhovedet hvad det betyder "at sagsøge"?

Og de får ikke "meget store erstatninger".

Du skal være velkommen til at modbevise mig med links. Indtil da synes jeg det er ærgerligt, du ved at sprede urigtig frygt på den her måde hindrer et ellers fornuftigt salg af et udmærket affiliate-site.

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Unauthorized Use of Apple Trademarks

1. Company, Product, or Service Name: You may not use or register, in whole or in part, Apple, iPod, iTunes, Macintosh, iMac, or any other Apple trademark, including Apple-owned graphic symbols, logos, icons, or an alteration thereof, as or as part of a company name, trade name, product name, or service name except as specifically noted in these guidelines.

2. Apple Logo and Apple-owned Graphic Symbols: You may not use the Apple Logo or any other Apple-owned graphic symbol, logo, or icon on or in connection with web sites, products, packaging, manuals, promotional/advertising materials, or for any other purpose except pursuant to an express written trademark license from Apple, such as a reseller agreement.

3. Variations, Takeoffs or Abbreviations: You may not use an image of a real apple or other variation of the Apple logo for any purpose. Third parties cannot use a variation, phonetic equivalent, foreign language equivalent, takeoff, or abbreviation of an Apple trademark for any purpose. For example:

Not acceptable:   Appletree      Jackintosh      Apple Cart      PodMart

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Nu har de kopieret deres betingelser. Det gør i sig selv ikke domænenavnet "ulovligt". Dertil skal et domæne bryde deres registrerede varemærke og de skal gøre et problem ud af det.

Kan du komme med eksempler på, at de rent faktisk har håndhævet det i Danmark og:

  1. Sagtsøgt alle og enhver
  2. Krævet og fået meget store erstatninger?
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

De får i hvert fald svært ved at bevise et konkret økonomisk tab som følge af markedsføring af deres egne produkter ;-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 70
Fra  K.S. Nielsen - Rør og Stålbyg ApS Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener bestemt ikke det er dumt, hvis siden er bygget Marts 2013... Du må gerne sende mig en PM, vil godt kigge nærmere på det..

Anslået i tid pr. uge, hvad tror du så der skal lægges i det for at hæve indtjeningen?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)