Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - feedback

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Design by Lucas Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej brugere af Amino,

Jeg har igennem de seneste par måneder, forsøgt mig i at starte min egen virksomhed. Jeg står på nuværende tidspunkt med både CVR-nummer og en forhandleraftale. Jeg skal nu til at markedsføre siden og have salget igang.

Men inden jeg begynder på denne opgave, ville jeg meget gerne høre nogle af jeres indvendiger; kritik, fejl, ris, ros og hvad det nu ellers måtte være.

Der er snakke om siden www.dataking.dk, og jeg gør selvfølgelig opmærksom på at hverken produkterne eller deres tildelte priser er gyldige.

Venlig hilsen,
Lucas. :-)

Tilmeldt 19. Jun 13
Indlæg ialt: 10
Fra  www.eyedesign.dk Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas.... 

Jeg syntes at din side ser rigtig flot og stilren ud, themet passer til produkterne, hvis det a la som der er derinde nu:)

Har ikke lige kikket i koderne, men hvad er den lavet i? 

Den der boks der viser stien, hvor du befinder dig med den orange border er jeg ikke så vild med godt nok:) Syntes den tager meget plads, med så lidt info og så boksen omkring gør det værre :) Må gerne være mindre og måske stå over din venstre produktmenu:) 

Kan se du har dobbelt produkt menu (Hvis du fjerner den der stores sti-boks, kan du nøjes med 1, da siden rykker højere op :) At der er 2 skaber lidt forvirring, selvom det sikkert er tænkt for at gøre det nemmere at finde til:) Jeg kunne ikke rigtig finde "hjem" ud over at klikke på banneret, men så ikke den øverste menu, for produktmenuen og så derfor at den var dobbelt... 

Farverne er rigtig fine:) Syntes dog gerne den må være gennemgående, så der også er lidt i bunden? Kunne være en simpel line eller boksen med kontaktoplysninger i orange? 

Det var bare lidt på designet :O)) 

Mvh Thea

Tilmeldt 19. Jun 13
Indlæg ialt: 10
Fra  www.eyedesign.dk Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

1 lille ting mere - Den konkurrencereklame på forsiden er meget stor - Den kunne godt være lidt lavere i højden for ikke at dominere så meget:)

Pøj pøj med projektet :O) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)