Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har en god idé og ønsker hjælp til produktion af tryk på t-shirts, og bekyttelse af logo/trykket

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 13. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fået ideen. Wink

Og vil gerne lave nogle tryk på t-shirt's. Måske på andre tekstiler senere. Men hvor får jeg fat i måske 100 T-shirt i første omgang, og hvordan får jeg dem trykt billigt?

Mit tryk /navn /logo er jeg ret sikker på kan blive et brand/mode/nyt tøjmærke....Men hvordan sikrer jeg mig mod kopier af min ide. Enhver kan jo trykke T-shirts?

tak

Venlig hilsen

Søren

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tex-tryk der er styr på det, og nok dk's bedste priser. Fik lavet 5500 t-shirts og 150 hættetrøjer. Fejlfrit.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren 

Jeg vil gerne byde på opgaven , men vil gerne høre lidt mere om hvad det du søger , så du må gerne ringe til mig på 27891975 / eller mail på rb@sport-direct.dk 

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 119
Fra  Unicorn Screen Printing Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren..

Jeg vil da meget gerne give et tilbud.. Jeg har et mindre trykkeri, og laver en del for små bands, brands og firmaer...

Du kan se meget mere på unicornsp.dk - Under om, kan du os finde et par tilbud på lige nøjagtig 100 tshirts. Vil du have flere farver i trykket, andre t-shirts eller sådan noget, så vil jeg med glæde lave et tilbud på det.

Mads O.

Unicorn Screen Printing

www.unicornsp.dk

unicornscreenprinting@gmail.com

Ejer af Unicorn Screen Printing... Its a lifestyle.....

www.unicornsp.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)