Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reparation af iPhone - Dele fra U.S.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 03:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på Amino, jeg har kigget lidt rundt på amerikanske hjemmesider. Der er mange billige hjemmesider, som udbyder "replacement" dele (kan ikke det danske udtryk). Det er billigt at købe det og fragte det, da jeg har kigget på shipping osv.

Hvis jeg vælger at gøre erhverv inden for det, hvordan forholder det sig så med skat/moms/told. Hvad med de 2 års garanti, er det ikke kun på de dele jeg har erstattet/repareret?

Håber at høre fra jer, da det her kommer til at være en opstarts-facade, hvis jeg kan komme igang med det.

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alex

Vi sælger iPhone reservedele til spotpriser og i 1:1 kvalitet.

Du kan eventuelt skrive til mig på mm@mooreinvest.dk for at få engrospriserne.

Hvis du selv vælger at gøre det skal du betale told da det er elektronik, ligesom du skal betale importmoms (25%), mht SKAT så er det svært at svarer på da jeg ikke kender dine skatteforhold.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke kigge mod Kina istedet? Det er jo trods alt derfra langt største delen bliver produceret og der jeg selv har fundet billigste producenter. Tilgengæld pas på hvad der bliver købt, for det kan blive for billigt og sandsynligheden for komplikationer for dig og kunden kan blive stor.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Sscully:
 Tilgengæld pas på hvad der bliver købt, for det kan blive for billigt og sandsynligheden for komplikationer for dig og kunden kan blive stor.

+1

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 04:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke sende mig et skema med priser?

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 04:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har snakket om det, da jeg kender folk i Kina. Men jeg er lige så interesseret i OEM som kopivare :)

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :

OEM dele bliver jo stadigvæk produceret i Kina og ikke USA.

Jeg har dog oplevet OEM betegnelsen blev misbrugt på en kinesisk hjemmeside, bare så du ved.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46509
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være IMPORTREGISTRERET og du skal sætte dig ind i MOMS VED IMPORT og i TOLD OG ANDET BASALT VED IMPORT De tre links kan give lidt ide om det. 

Hvad garanti angår så jo, så er det på din reparation - men uden at kende en fut til iphone reparation, ville jeg tro, at problemet kunne være, hvis telefonen var "død" inden reparationen - og igen gik død nogen tid efter, at bevise om det var reparationen der var gået galt. Anderledes let er det nok hvis det er et smadret glas

vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)