Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telesalg på Kold Kanvas - er det uddødt?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg er nysgerrig - bruger i kanvassalg (telemarketing)helt uden "støtteben" - og med støtteben mener jeg en reklamekampagne af en art, som telesælgeren kan referere til?

Skimmede forbi Salgspiloterne i går og læste et blogindlæg om at kold kanvas er stendødt.

Men er det det?

Og hvis i bruger det - hvad får i så ud af det?

Tak for hjælpen.

 

VH

 

Caroline

http://manse-film.com

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kender ikke salgspiloterne, men jeg kan garantere dig for at kold canvas ikke er dødt. Det lever i bedste velgående, men er blevet sværere i takt med at der er kommet mange useriøse virksomheder, der vil sælge hvad-som-helst, til hvem-som-helst. Og ofte oplæst fra et manuskript de ikke selv helt forstår.

Vi har ikke så meget tid til canvas som vi gerne ville, men vi bruger det dog så meget som muligt, og resultaterne er fine :o)

Men som så meget andet, er canvas en disciplin der er svær at mestre. Men når du først kan det, inkl. det at udvælge de rigtige kunde-emner, er det den absolut billigste måde at opnå effektive resultater.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  eKontoret ApS Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger også kold - eller lunken kanvas - hvor vi typisk ringer som opfølgning på fremsendt (som snail-mail) materiale.

Også med ret gode resultater.

Mvh

Niels

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bruger vi også - med ok respons synes jeg og væsentlig bedre end helt kold kanvas.

 

VH

 

Caroline

http://manse-film.com

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tager jo telefon for rigtigt mange og nej, det er ikke dødt, men hvor meget man får ud af det skal jeg ikke kunne sige.

Vi har ringet meget kold canvas da vi startede og ved en gennemgang af antal opkald sat op mod hvor mange kunder vi fik ud af det, så kan det ikke betale sig, i hvert fald ikke for vores vedkommende, men det hænger jo også sammen med hvor meget ens kunder indbringer en.

Er det salg der er mange tusinde kr værd er det måske en god forretning, men da vores gennemsnitskunde indbringer os en tusse om mdr, så kan det ikke betale sig.

Vdr salg og nye kunder vil jeg sige at netværk nok er den bedste vej med mindre man har råd til at reklamere i radio/tv.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 67
Fra  UP-ON GROUP Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej CarolineGR

Kold kanvas er ikke dødt på nogen måde, det er hårdt fordi der er så mange om buddet, den måde forstået at der er rigtig mange som sider og ringer kanvas. 

I forhold til vores samarbejdspartnere, så har de fleste af dem slet ikke nogen reklamer kampanger offentligt nogen steder, jo måske en hjemmeside, men satser på telemarketing i samarbejde med os.

Efter min mening så skal man sætte sig ind i produkterne man sider og ringer for, sørg for det man laver, det er i orden, at der er kvalitet i det og ikke oversælger noget som helst. Sørg for at tilpasse sig kunden inden for de 2 første sekunder når den potentielle kunde præsentere sig selv.

Fedt indlæg.

Aron H.R Jensen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man er go til telekanvas er der virkelig fede muligheder i det. Jeg har flere tusinde kanvasopkald i bagagen for andre virk., og har skabt hel del nysalg for dem, som de ( med stor sandsynlighed) ikke ville have fået hvis vi ikke havde ringet dem op. 

Det er jo en måde at gøre opmærksom på din eksistens og indlede de første snakke omkring at handle. 

Nettet er også fint til at skabe nysalg. Men der er ikke noget der slår den personlige samtale- enten face to face, eller over tlf. Her kan du få et billede af deres behov og firmaprofil m.m.m. på et par samtaler.

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar - helt enig i at et godt produktkendskab og lødig salgsteknik (i mangel af andet udtryk) er nøglen til succes her.

Dejligt at høre alle jeres input :)

 

http://manse-film.com

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)