Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tyvstjålet eller bare en videreudvikling

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg har fundet på en rigtig god ide, dog finder jeg ud af noget lign er allerede i gang og på marked. Hvordan sikre jeg mig selv og min virksomhed at jeg ikke får en retsag i nakken, hvis  Den anden virksomhed mener jeg har taget deres ide? - også selvom jeg var ikke anet den eksisteret på det tidspunkt da jeg opfandt ideen?

Nogen gode råd?

Nogen der ved hvor linjen er med lovlig videreudvikling af noget  allerede findes?

Ser frem ti at høre fra jer derude?

Mere specifikke oplysninger om firmaet eller andre spørgsmål smid gerne en PB 

På forhånd tak 

/ Recepto

Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ingen?

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt svært uden at kende den konkrete sag - men du er velkommen til st skrive en pm med lidt mere Info - så skal jeg se om jeg kan hjælpe :)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan ikke tage patent på en ide, så medmindre de ingen rettigheder har på deres koncept/ide - så er der ingen problemer..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er ret ligegyldigt om du kendte til deres ide eller ej - er det noget de har varemærke/patent på skal du holde dig væk men er det bare en ny eller smart måde at gøre tingene på er det fint.

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Philip:

Det er ret ligegyldigt om du kendte til deres ide eller ej - er det noget de har varemærke/patent på skal du holde dig væk men er det bare en ny eller smart måde at gøre tingene på er det fint.

Philip har ret - så han har lige fået 5 stjerner herfra :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)