Hej Jeppe
Godt med et konstruktivt indlæg fra dig denne gang.
Du har ret i at jeg ikke ved hvad du mener med elendige kunder. Men når du kun skriver sætningen "Elendige kunder får elendig service", så er det det jeg må forholde mig til. I min virksomhed har vi også en gang i mellem en kunde, som jeg måske ikke vil betegne som elendig, men en kunde man måske gerne ville have været foruden. Men faktisk netop den kunde forsøger jeg at gøre ekstra meget for, og det er mit staff også vejledt i de skal, fordi det kunne da være fedt at omvende netop denne kunde til at være mere positiv... Så derfor er jeg ikke enig i det du skrev, at "elendige kunder får elendig service".
Nu kører du meget i at man skal læse alle indlæg. Hvis du læser et af mine seneste så har du faktisk svaret på dine spørgsmål. Jeg skrev egentlig indlægget for at se om jeg måske forventede for meget, det kan jeg se at jeg åbenbart gør - eller at jeg ihvertfald har en anden holdning til måden man behandler kunder på, end størstedelen her i tråden - og det må jeg så acceptere, også er jeg det klogere. :-) - Derfor synes jeg ikke du kan være bekendt at skrive jeg bliver ved, for det gør jeg faktisk ikke, og jeg var "stoppet" langt inden dit indlæg.
"Synes dog det er utroligt, eftersom du skriver du har så travlt."
Der er mange brugere på amino, og jeg tror vi er en del herinde der lever en travl hver dag, endnu flere der lever en hverdag der er mere travl end sund er. Personligt benytter jeg amino som et afstresningselement. Nå jeg holder nogen små pauser i løbet af dagen, så kigger jeg lidt på amino, og det fungere for mig. Hvis der er noget jeg er irriteret over så deler jeg det på amino, i dette tilfælde for at hører hvad andres mening omkring det var, igen fordi jeg føler det som værende afstressende. Kald mig bare egoist, men jeg gør det for min egen skyld.
Vedr at jeg klager 3 ting, så nej det gør jeg ikke. Min klage er udelukkende på den sidste del.
Del 1 ville jeg mene var god service, at de ikke gør det er ikke dårlig service. Der er forskel.
Del 2 ville jeg mene var god service, at de vælger ikke at være fleksible er også ok det er de i deres ret til. Jeg ville sætte pris på fleksibiliteten men det er IKKE en uaccebtabel behandling.
Del 3 er den min klage går på. Som jeg har skrevet i en del af mine indlæg efterhånden så blev indlægget i går skrevet meget hurtigt og måske for hurtigt. Det var også et længere indlæg og derfor kan der være forvirrende elementer. Derfor pointerede jeg i alle indlæg i dag hvad det var jeg præcis var utilfreds med. Og det tror jeg ikke jeg behøver skrive igen (?) :-)
Så kommer vi til den sidste del i dit indlæg:
"Hvis jeg må spørge, hvad er det du vil have ud af det her? Du kan jo ik få dine emails, du får ikke dine penge. Hvorfor så spilde din og vores tid?"
Som skrevet både i første indlæg og i et af mine forrige, så var det for at hører andres mening om det.. Jeg er meget ked af at hører du føler jeg har spildt din tid. Jeg er ked af du ikke har fået den value du forventede da du læste indlægget. Men du valgte selv at fortsætte efter du havde læst en af de første linier i første indlæg hvor jeg skriver at jeg for en gang skyld vil dele en frustration, du valgte også selv at fortsætte efter du havde læst hele mit indlæg med at finde anmeldelsen på trustpilot, du valgte også selv at bruge tid på at kontakte hostingselskabet og "undersøge" sagen, og du valgte også selv at bruge tid på at skrive herinde endda flere gange. Dermed mener jeg ikke du kan klandre mig for at have spildt din tid, for det var 100% dit eget valg.
Hvorfor jeg "spilder min tid" med det, har jeg allerede sagt tidligere i indlægget.
God aften og god weekend.