Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afslå en opsigelse men samtidig lukke servicen

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 4 person

Nicolay:

De har IKKE afvist din opsigelse, de har afvist dit krav at du skulle blive ved med at hængende gratis hos dem!


Hvad snakker du om? Hvornår har jeg på noget tidspunkt givet udtryk for at vi skulle blive hængende gratis hos dem?

For det første, så var det de tilbød i starten PÅ VORES REGNING, altså ville vi få resterende penge tilbage og DERMED betaler vi SELV for den tid vi er på deres servere.

Derudover så er det jeg klager over at når de afslår at give mig pengene tilbage, JA SÅ HAR JEG RET TIL DET ÅRS HOSTING SOM JEG HAR BETALT FOR. Der er ikke nogen der beder om noget som helst gratis her. Enten er du dum eller også spiller du det virkelig godt.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Michel Moore:
Derudover så er det jeg klager over at når de afslår at give mig pengene tilbage, JA SÅ HAR JEG RET TIL DET ÅRS HOSTING SOM JEG HAR BETALT FOR. Der er ikke nogen der beder om noget som helst gratis her. Enten er du dum eller også spiller du det virkelig godt.

Jeg synes det er ærgerligt, at debatten flytter sig i en retning hvor folk sidder og kalder hinanden det ene og det andet. Kan vi ikke undlade det og have en fornuftig diskussion om det?  Jeg vil ihvertfald ikke deltage i tilsvininger o.lign. 

Med det sagt, så skriver du at du har ret til det års hosting du har betalt for - men kan vi blive enige om at du selv har trykket på "opsig straks" knappen? Er det ikke også korrekt, at de oprettede et nyt webhotel til dig så du kunne få din resterende periode, på trods af at du selv aktivt har bestilt en opsigelsestype som egentlig fraskriver dig den resterende tid?

Det er en rigtig kedelig situation at din nye hosts inkompetence skal gå ud over dig, det er der ingen tvivl om og for det har jeg også medfølelse. Men jeg kan bare ikke - selvom jeg har læst alle dine indlæg - erklære mig enig i, at de har handlet forkert og at de har trynet dig. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michel Moore:

For det første, så var det de tilbød i starten PÅ VORES REGNING, altså ville vi få resterende penge tilbage og DERMED betaler vi SELV for den tid vi er på deres servere.

Derudover så er det jeg klager over at når de afslår at give mig pengene tilbage, JA SÅ HAR JEG RET TIL DET ÅRS HOSTING SOM JEG HAR BETALT FOR. Der er ikke nogen der beder om noget som helst gratis her. Enten er du dum eller også spiller du det virkelig godt.



Hvis du virkelig tror at når du betaler for et par ugers hosting at de så kan få det til at løbe rundt på det grundlag, så har du rigtig meget at lære omkring at drive forretning og i sær om hosting.
Alene det at skulle behandle en tilbagebetaling gør at det allerede er et stort underskud!

Michel Moore, nu kunne jeg godt blive ubehagelig når jeg læser den sidste linje, men jeg lader være og lader den hænge i luften.
For der bekendte du virkelig kulør, og vi lader den bare hænge der!!

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Frands:

Michel Moore:
Derudover så er det jeg klager over at når de afslår at give mig pengene tilbage, JA SÅ HAR JEG RET TIL DET ÅRS HOSTING SOM JEG HAR BETALT FOR. Der er ikke nogen der beder om noget som helst gratis her. Enten er du dum eller også spiller du det virkelig godt.

Jeg synes det er ærgerligt, at debatten flytter sig i en retning hvor folk sidder og kalder hinanden det ene og det andet. Kan vi ikke undlade det og have en fornuftig diskussion om det?  Jeg vil ihvertfald ikke deltage i tilsvininger o.lign. 

Med det sagt, så skriver du at du har ret til det års hosting du har betalt for - men kan vi blive enige om at du selv har trykket på "opsig straks" knappen? Er det ikke også korrekt, at de oprettede et nyt webhotel til dig så du kunne få din resterende periode, på trods af at du selv aktivt har bestilt en opsigelsestype som egentlig fraskriver dig den resterende tid?

Det er en rigtig kedelig situation at din nye hosts inkompetence skal gå ud over dig, det er der ingen tvivl om og for det har jeg også medfølelse. Men jeg kan bare ikke - selvom jeg har læst alle dine indlæg - erklære mig enig i, at de har handlet forkert og at de har trynet dig. 

Hej Frands,

Du har fuldstændig ret. Jeg beklager at jeg lod mig rive med og kom ned på et så lavt plan. At andre gør det, betyder ikke man selv skal lade sig rive med.

Jeg ville være enig med dig, såfremt jeg blot havde indsendt en straks opsigelse uden at skrive noget i den.

Jeg ville også være enig med dig hvis systemet var helt automatisk, og den derfor automatisk blev slettet når jeg valgte den opsigelsestype.

Men: Jeg valgte den opsigelsestype fordi de havde skrevet det var den der skulle vælges. Jeg skrev i opsigelsen hvilken aftale det var jeg ønskede at gøre brug af -Jeg skrev at opsigelsen sker efter aftale med XX medarbejder.

Så afslår de at lade mig benytte denne aftale med den begrundelse at deadline er overskredet 22 timer. Det er de i deres ret til.

Også går de ind 2 minutter efter og sletter mit webhotel også. Det synes jeg sgu er for frækt. Så synes jeg man burde: enten have tænkt ok han prøver at gøre brug af en opsigelsesaftale hvor det var en del af aftalen han fik pengene tilbage, den aftale kan vi ikke lade ham gøre brug af fordi deadline er overskredet, så nu lader vi bare webhotellet være, for vi har jo afslået at lade ham gøre brug af aftalen.. Eller hvis man virkelig inderst inde tror at jeg er gladere for slet ikke at få noget som helst for pengene, så lige have spurgt i samme mail "Vi kan desværre ikke lade dig gøre brug af den aftale, fordi deadline er overskredet 22 timer. Ønsker du stadig at opsige, eller vil du fortsætte servicen når nu du ikke kan få pengene tilbage?" - Det havde jeg forventet.

Anyways. Vi kommer nok ikke længere her på amino. Jeg ville dele min erfaring med jer og se om jeg bare forventer for meget - og det kan jeg se jeg åbenbart gør. Så er jeg det klogere... :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Nicolay:

Hvis du virkelig tror at når du betaler for et par ugers hosting at de så kan få det til at løbe rundt på det grundlag, så har du rigtig meget at lære omkring at drive forretning og i sær om hosting.
Alene det at skulle behandle en tilbagebetaling gør at det allerede er et stort underskud!

Hvad har det at gøre med at du skriver at jeg forventer at blive hængende gratis?

Nicolay:

Michel Moore, nu kunne jeg godt blive ubehagelig når jeg læser den sidste linje, men jeg lader være og lader den hænge i luften.
For der bekendte du virkelig kulør, og vi lader den bare hænge der!!

Morale er godt, dobbeltmorale er dobbelt så godt - eller hvad....? Som jeg skrev i det forrige indlæg, som blev indsendt på samme tidspunkt som dit, så beklager jeg at jeg lod mig rive med på dit niveau. Når det så er sagt, så er du vidst ikke den rette til at beklage dig over dette. Vi har en saglig debat, men du råber og skriger (de mange udråbstegn), som om det er liv eller død det drejer sig om - og oven i købet så skælder du ud og påstår man forlanger noget gratis, selvom det på intet tidspunkt har været tilfældet, og når jeg pointere dette for dig, så svarer du pludselig at jeg intet kender til forretning.....Øh hvad har den at gøre med det påstulat du kommer med omkring at jeg forventer at blive hængende gratis?????

Nej vi to får nok ikke noget ud af at diskutere yderligere.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Måske mistforstår jeg noget.
Skrev firmaet ikke til dig at hvis du ikke overholdt denne deadline ville de se det som om at du forblev kunde hos dem..

Så hvorfor sletter de dig ? Du overholdt ikke deadline og derved forbliver du kunde hos dem... Eller hva ??

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S, 

Jov, men så gik han ind og straks-opsagde dagen efter. Deraf missæren.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

Måske mistforstår jeg noget.
Skrev firmaet ikke til dig at hvis du ikke overholdt denne deadline ville de se det som om at du forblev kunde hos dem..

Så hvorfor sletter de dig ? Du overholdt ikke deadline og derved forbliver du kunde hos dem... Eller hva ??

Korrekt.

Og jeg tog fejl af deadline, og havde læst det som torsdag i stedet for onsdag derfor skrev jeg alligevel ind til dem og skrev at jeg ville opsige jvf. den aftale jeg havde med XX medarbejder. De svarede tilbage at det var for sent at opsige jvf den aftale fordi det var onsdag, og gik ind og slettede mine data samtidigt...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Michel Moore:

Jeppe - BackupBox:

Elendige kunder får elendig service. Sådan er det.

Okay, rart at vide at hvis man en dag skal være kunde hos BackupBox så skal man passe på man ikke risikere at komme i kategorien "Elendige kunder", for så er man sikret elendig service.

Jeppe - BackupBox:

Vi er selv hosted samme sted og vi har ikke haft ét eneste problem med firmaet tværtimod. Jeg har snakket med ejeren af firmaet om selv samme sag og du har, rent objektivt set ikke rigtig nogen sag. Du startede med ikke at have nogle rettigheder til at få pengene tilbage, firmaet giver dig dog alligevel lov, men sætter en deadline op. Du læser så forkert, både dato og ugedag. Hvis det var så vigtigt for dig med de emails og penge burde du læse en så vigtig email ordenligt igennem. 

Det er selvfølgelig surt, men som jeg også har givet udtryk for på Trustpilot virker din "klage" fuldstændig latterlig i mine øjne. Det kan godt være de emails du har fået ikke er skrevet i en pæn tone, men du har i mine øjne mere at takke for end at klage over.

Jeg forstår ikke at du først på Amino skriver du har vendt sagen med ejeren.. Da en bruger gør opmærksom på at dette er direkte ulovligt skriver du at det er fordi du så sagen på trustpilot og ville hører om den virkelig passede.. Nu kan det godt være der er noget jeg misforstår, men så har du jo åbenbart haft en forundring over den behandling jeg har fået, siden du vil hører om sagen virkelig passer. Men efter du har efter dine egne ord "fået at vide den passer", så har du pludselig den mening at det er vores egen skyld. Hmmm..... Det var da en stor forandring i din mening, blot efter du fik at vide at sagen passede? Hmm...

Derudover, så ved jeg ikke om jeg i første indlæg har fejlformuleret mig, siden der er flere der har misforstået det jeg skrev. Jeg klager ikke over at virksomheden ikke vil strække sig 22 timer, når de nu intet mister på det - jeg synes det kunne være god service hvis de gjorde - men de er i deres gode ret til at lade vær. Det jeg klager over er at de går ind og sletter alle mine data og lukker den ydelse jeg har købt og betalt for et helt år ud i fremtiden, på trods af de afslår at lade mig gøre brug af den opsigelse som jeg forsøger at gøre brug af. Det er HER kæden spærnger for mit vedkommende. Det stod klart og tydeligt i min opsigelse at jeg vil gøre brug af den aftale jeg har med XX medarbejder. Når de så afslår mig at lade mig gøre brug af den aftale fordi deadline er overskredet, så hænger de ingen steder sammmen i min verden at man 2 minutter efter går ind og sletter hele mit hotel.

Jeg ved ik om jeg skal tage det du skriver seriøst og ved heller ik om der er nogen grund til at svare. Jeg fornemmer ikke ligefrem at det er forståelse du har mest af eftersom stort set alle herinde er enige om, at du ikke har nogen sag, men alligevel bliver du ved., men det er jo dit eget valg. Synes dog det er utroligt, eftersom du skriver du har så travlt.

Men når af høflighed vil jeg svare dig. 

Nu ved du jo ikke hvad jeg mener med "elendige kunder". Elendige kunder er i mine øjne kunder som ikke vil forstå noget. De vil kun være på tværs også selvom de ikke har noget at være på tværs over. Lad mig give et eksempel på det modsatte. I går skrev jeg med xxx som sagde at han faktisk ikke kunne lide det var ubegrænset, for han ville gerne vide hvad han egentligt kunne tillade sig at bruge og sådan for at det stadig løb rundt for firmaet. Disse kunder findes der ikke mange af men det er rart at der er nogen som tænker over det. Nu ved jeg ik om du er en elendig kunde, det kan jeg ik udtale mig om da jeg ik har noget af have det i. I BackupBox har vi heller ikke haft nogen. Faktisk ved jeg ik om der er nogen som direkte er det, men ligesom man kan opleve dårlig support kan man også opleve dumme/dårlige spørgsmål. Fx hvis en skriver "Der er noget galt med min backup" og ikke mere. Så kan man ikke forlange et svar som løser problemet lige med det samme. Det håber jeg du forstår.

Angående den anden ting vidste jeg godt det var ulovligt inden. Jeg videregiver jo heller ik selv oplysninger netop af den årsag også derfor jeg skrev at det nok var en forkert formulering hvis du læser lidt videre, men ved ikke om du også har overset det?

Ja jeg havde en forundring over at nogen var utilfredse med hans service, sådan set ikke selve behandlingen. Jeg kunne forestille mig at ejeren også er blevet "træt" af dig, at du ligesom har fået bægeret til at løbe over og derfor ikke gider bruge mere tid og kræfter på dig eftersom han har gjort rigeligt for dig og du jo principielt ikke er kunde ved ham mere eftersom du har sagt det op. Jeg ved ikke hvorfor du synes det er en forandring og jeg ved ikke om du kan fornemme det, men alle andre synes ligesom heller ikke du har noget at have det i selvom de kun har læst dit indlæg her på Amino.

Jeg forstår bare ikke helt hvorfor du skyder i højre og venstre også på Trustpilot. I mine øjne klager du over tre ting.

1. Firmaet ikke har fået oplyst dig om at du havde købt 5 GB når du nu havde 4 GB

2. At du ikke kan få pengene tilbage når det nu kun er 22 timer

3. At dine emails er gået tabt fordi de blev slettet (her ved jeg ik om det er sket på den ene eller anden måde, altså før eller efter din mail)

1. lukkede du ret hurtigt selv men du synes alligevel det var dårlig service.

2. Lukker du så alligevel ovenfor men mærkeligt at klage over det så.

3. Kan jeg godt forstå du er ærgerlig over, men så lærte du på den håre måde, hvor vigtigt det er med backup og så må man springe på hesten igen og lære af sine fejl. Det hjælper ikke at blive ved med at sidde fast. Du må op igen.

Hvis jeg må spørge, hvad er det du vil have ud af det her? Du kan jo ik få dine emails, du får ikke dine penge. Hvorfor så spilde din og vores tid?

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jeppe

Godt med et konstruktivt indlæg fra dig denne gang. 

Du har ret i at jeg ikke ved hvad du mener med elendige kunder. Men når du kun skriver sætningen "Elendige kunder får elendig service", så er det det jeg må forholde mig til. I min virksomhed har vi også en gang i mellem en kunde, som jeg måske ikke vil betegne som elendig, men en kunde man måske gerne ville have været foruden. Men faktisk netop den kunde forsøger jeg at gøre ekstra meget for, og det er mit staff også vejledt i de skal, fordi det kunne da være fedt at omvende netop denne kunde til at være mere positiv... Så derfor er jeg ikke enig i det du skrev, at "elendige kunder får elendig service".

Nu kører du meget i at man skal læse alle indlæg. Hvis du læser et af mine seneste så har du faktisk svaret på dine spørgsmål. Jeg skrev egentlig indlægget for at se om jeg måske forventede for meget, det kan jeg se at jeg åbenbart gør - eller at jeg ihvertfald har en anden holdning til måden man behandler kunder på, end størstedelen her i tråden - og det må jeg så acceptere, også er jeg det klogere. :-) - Derfor synes jeg ikke du kan være bekendt at skrive jeg bliver ved, for det gør jeg faktisk ikke, og jeg var "stoppet" langt inden dit indlæg.

"Synes dog det er utroligt, eftersom du skriver du har så travlt."

Der er mange brugere på amino, og jeg tror vi er en del herinde der lever en travl hver dag, endnu flere der lever en hverdag der er mere travl end sund er. Personligt benytter jeg amino som et afstresningselement. Nå jeg holder nogen små pauser i løbet af dagen, så kigger jeg lidt på amino, og det fungere for mig. Hvis der er noget jeg er irriteret over så deler jeg det på amino, i dette tilfælde for at hører hvad andres mening omkring det var, igen fordi jeg føler det som værende afstressende. Kald mig bare egoist, men jeg gør det for min egen skyld.

Vedr at jeg klager 3 ting, så nej det gør jeg ikke. Min klage er udelukkende på den sidste del.

Del 1 ville jeg mene var god service, at de ikke gør det er ikke dårlig service. Der er forskel.

Del 2 ville jeg mene var god service, at de vælger ikke at være fleksible er også ok det er de i deres ret til. Jeg ville sætte pris på fleksibiliteten men det er IKKE en uaccebtabel behandling.

Del 3 er den min klage går på. Som jeg har skrevet i en del af mine indlæg efterhånden så blev indlægget i går skrevet meget hurtigt og måske for hurtigt. Det var også et længere indlæg og derfor kan der være forvirrende elementer. Derfor pointerede jeg i alle indlæg i dag hvad det var jeg præcis var utilfreds med. Og det tror jeg ikke jeg behøver skrive igen (?) :-)

Så kommer vi til den sidste del i dit indlæg:

"Hvis jeg må spørge, hvad er det du vil have ud af det her? Du kan jo ik få dine emails, du får ikke dine penge. Hvorfor så spilde din og vores tid?"

Som skrevet både i første indlæg og i et af mine forrige, så var det for at hører andres mening om det.. Jeg er meget ked af at hører du føler jeg har spildt din tid. Jeg er ked af du ikke har fået den value du forventede da du læste indlægget. Men du valgte selv at fortsætte efter du havde læst en af de første linier i første indlæg hvor jeg skriver at jeg for en gang skyld vil dele en frustration, du valgte også selv at fortsætte efter du havde læst hele mit indlæg med at finde anmeldelsen på trustpilot, du valgte også selv at bruge tid på at kontakte hostingselskabet og "undersøge" sagen, og du valgte også selv at bruge tid på at skrive herinde endda flere gange. Dermed mener jeg ikke du kan klandre mig for at have spildt din tid, for det var 100% dit eget valg.

Hvorfor jeg "spilder min tid" med det, har jeg allerede sagt tidligere i indlægget.

God aften og god weekend.

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)