Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af Adwords Konsulenter etc.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg har siden starten af mit firma selv kørt vores Adwords kampagne. Men efterhånden som forretningen er vokset, og vi er spredt til Sverige og Norge og ud over et hav af forskellige produktgrupper overvejer jeg nu at få Adwords konsulenter ind over til at styre den del af vores markedsføring. Søger dels hjælp til at styre den danske men også professionel marketing til Sverige og Norge.

Jeg har altid været ekstremt skeptisk overfor Adwords Konsulenter, primært fordi jeg er bange for det med at en konsulent måske ikke altid er lige så interesseret i mine interesser, som de kan være interesseret i at bare skabe en masse trafik.

Men under alle omstændigheder; Alle jer som bruger et professionelt Adwords firma - hvem skal jeg vælge at tage kontakt til!? Det vrimler med dem alle vegne, så er næsten umuligt at skille skidt fra kanel.

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Nu er jeg jo en af disse 'AdWords konsulenter'Smile, men vil da gerne lige give mit besyv med.

Med AdWords og Analytics kan alt dokumenteres og du kan derfor altid analysere om det arbejde, der bliver lavet giver det overskud og afkast som du gerne vil have. Hvis du ved hvad en gennemsnit ordreværdi er, ved du også hvad dit loft på din konverteringspris skal være og denne kan du jo fremlægge som udgangspunkt, når du snakker med konsulenten.

En anden ting er afregningsmodellen - hvis AdWords bureauet tager 20-30 % af dit månedlige forbrug kan de jo godt have en interesse i at du forbruger så meget som muligt og jeg har set søgeordsforslag fra bureauer, der som udgangspunkt kun havde formål at få så mange penge ud af kunden som muligt. Dog med det sagt er der nogle yderst kompetente bureauer der også benytter denne model. Men vær opmærksom på denne model.

Og generelt - Hold dig langt væk fra klikpakker...

Her fra Amino kan jeg anbefale:

- Johannes, jatilroi.dk (Mener også de har svenske campaign managers tilknyttet)

- Kim, Adjustmarketing.dk

- Andreas, PPCprofit.dk

- Troels, Onlineeffekt.dk (Tror dog han har lukket for nye kunder:()

Kender dem ikke personligt og har aldrig snakket med dem, men jeg kan se på det de skriver at de ved hvad de snakker omSmile.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Ølgod
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 92
Fra  Astina.dk A/S Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Jeg har været præcist samme sted som dig, de første 5-6 år håndterede vi det selv internt med OK resultater, men jeg var samme sted som dig, de ringer jo hver anden dag og vil sælge AdWords, SEO og hvad ved jeg...

Jeg har brugt Amino en hel del til at finde den rigtige løsning, og efter at have brugt MANGE timer på at undersøge muligheder og udbydere så valgt vi Jonas fra http://www.weboptimist.dk/ og vi har ikke et sekund fortrudt..

Det dejlige ved denne løsning er han rådgiver og vejleder, har kæmpe erfaring så han ved hvordan vi får mest muligt ud af vores penge, det eneste jeg har fortrudt er jeg ikke gjorde det noget før, det er helt vildt så meget salg vi har mistet ved ikke at være skarpe på AdWords delen for mange år tilbage.

Så mine varme anbefalinger til Jonas, jeg er den bekymring lettere, ved jeg får det meste ud af det, ALT er lavet på MIN konto, så jeg kan sige til ham i morgen at jeg klarer det selv fremover, jeg kan sige jeg ikke ønsker andet end vedligeholdelse osv. altså alt er meget gennemskueligt.

Han er lidt ligesom vores telefonudbyder, det er faktisk næsten en leverandør man bliver så glad for at man føler sig som en "ven" så tillid og gennemskuelighed er ordene jeg søgte... og det fandt jeg.

Så hiv fat i Jonas og om ikke andet se om i ikke har også har kemi til at få det til at fungere og lad ham give dig et tilbud - http://www.weboptimist.dk/kontakt

Du kan bare skrive til mig hvis du har yderligere spørgsmål :o)

astina.dk alt i styling unikt biludstyr

Fra Ølgod
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 92
Fra  Astina.dk A/S Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

astina.dk alt i styling unikt biludstyr

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene og mbsp --> Mange tak for alle de gode henvisninger og råd ! Jeg giver fat i dem alle sammen og hører hvad de kan :)

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Jeg kan med rolighed I sindet anbefale RiverOnline.dk :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)