Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Software eller SAS program til bolig udlejning

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København S.
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vil høre om der er noget herinde der kender til et program/webservice som er udviklet til at håndterer boligudlejning - har kigget en del på nettet men har ikke kunne finde et dansk program - eller jo - men i en hel anden størrelse end det jeg søger har kun 10 lejemål - Bruger pt. e-conomic, men vil se om der fandtes et program mere specifik til dette formål 

:) Tak for hjælpen

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager, hvis det virker som et fjollet spørgsmål, men jeg forstår ikke dit behov. Hvad vil det sige for dig at 'håndtere boligudlejning'?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:
Beklager, hvis det virker som et fjollet spørgsmål, men jeg forstår ikke dit behov. Hvad vil det sige for dig at 'håndtere boligudlejning'?

Det er da et godt spørgsmål :-)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København S.
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan,

Der er jo en del opgaver at holde styr på i forbindelse med udlejning af ejendomme ... e-conomic hjælper mig langt hen af vejen, men vil se om der fantes et system til dette.

Kender Unik Bolig, men det er for kompleks og dyrt til mit formål - har derudover fundet : Asklan  - som også har kunen se behovet, venter dog pt. på en demo ... hører gerne til andre programmer ... - Har prøvet en masse demoer på engelske/amerikanske programmer, de kan dog ikke tilpasset til "danmark" 

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må meget gerne, hvis du har lyst, sende mig en beskrivelse af hvad du mener du har behov for af funktionalitet.

Jeg kunne godt tænke mig at se om kempleksiteten er stor - det kunne være interessant at se om man kan komme i mål med et SaaS produkt der kan få dig i mål.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 96
Fra  Nooda.dk Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige blande mig lidt i denne diskussion. Jeg har selv ofte tænkt på det samme.

Det jeg ofte har tænkt på er et program som kan alt det som Unik Bolig kan, men evt. som SaaS. Alternativt kunne det jo være et modul til e-conomic.

Det skal jo kunne håndtere et lejemål, dvs. helst kunne hente data på en ejendom i ejendomsregistret, opkræve husleje, styre varmeregnskaber mm. samt håndtere depositum og forudbetalinger, og til sidst håndtere de afsatte vedligeholdelseskonti osv. 

Alt i alt en software så man selv kan administrere sin egen lille udlejningsejendom - Findes dette? Ellers er det da klart et mulighed at udvikle, for dem der kan sådan noget :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejendomsspekulanten:
Det jeg ofte har tænkt på er et program som kan alt det som Unik Bolig kan, men evt. som SaaS. Alternativt kunne det jo være et modul til e-conomic.

Jeg kender desværre ikke Unik Bolig, så jeg har ikke noget sammenligningsgrundlag.

Ejendomsspekulanten:
Det skal jo kunne håndtere et lejemål, dvs. helst kunne hente data på en ejendom i ejendomsregistret, opkræve husleje, styre varmeregnskaber mm. samt håndtere depositum og forudbetalinger, og til sidst håndtere de afsatte vedligeholdelseskonti osv. 

Jeg tror jeg mangler nogle mere konkrete ting på funktionaliteterne. 

- Hente data fra ejendomsregisteret: Umiddelbart er der jo utroligt mange data - både offentlige og private. Er der noget specifikt du vil hente derfra?

- Opkræve husleje: Mener du her at danne de faktura der skal til eller har du noget andet i tankerne?

- Styre varmeregnskaber mm: hvad dækker "med mere" over?

- Håndtere depositum og forudbetalinger: Ordet håndtere i denne sammenhæng er meget bredt. Der er behov for mere uddybning.

- Håndtering af afsatte vedligholdelseskonti: Det er velsagtens også blot et regnskab?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)