Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shared inbox i Google Apps

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Er der nogen der ved hvordan man laver en delt mailadresse blandt brugerne på ens google apps konto? Jeg har allerede søgt en del på google, men syntes ikke rigtig at jeg har fundet svaret.

På forhånd tak.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

Godt spørgsmål. 

En work around er at lave én fælles email: fælles@gmail.com

Derefter kan I opsætte mail forwards, så alle får det i deres mailbakke. Derudover kan I selv bestemme, hvor mange, der skal have adgang til hovedkontoen, når I skal sende mails.

VH. HelePlanter.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Værløse
Tilmeldt 16. Jul 10
Indlæg ialt: 5
Fra  Outmind Consulting Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Daniel,



I Google Apps for Business, kan du benytte Google Groups og opsætte en Group som "team member email"


Dbh,


Rune

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar, er lige kommet tilbage fra ferie og ville tage denne op igen. Nu har jeg oprettet en gruppe og det ser ud til at fungere, men ved ikke helt om jeg kan vende mig til måden som dette gøres på. Er der nogen som bruger dette dagligt og er godt tilfredse? Og er der nogen som ved om det er nemmere at oprette delte mapper i Office 360?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)