Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO og feriehjemmeside til flere sprog

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Sailport Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Står overfor at skal opdatere en hjemmeside med ferieboliger på et .dk domæne. Siden skal udvides så den også står på engelsk og tysk. Siden har allerede en god seo-værdi. Der vil formentlig ikke blive lavet meget linkbuilding på siderne.

Mit spørgsmål er så, hvor vil det bedst være at placere den tyske og engelske del af siden med de forhold omkring linkbuilding. Kan det ligge på www.minside.dk/de eller på www.minside.de ?

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad tænker du på omkring linkbuilding? Siden kan laves på mange måder:

de.side.dk

side.de

side.dk/de

 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas.

Jeg tror du kommer længst med minside.de, da lokale domæner normalt prioriteres højere i lokale søgemaskineindeks. Du vil få højere ranking alt andet lige med et minside.de på google.de.

Men jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er nogen, der har erfaring med flere sprog på et .com domæne i forhold til lokalt postfix.

VH. HelePlanter.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Sailport Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er nemlig det jeg har i tankerne at de lokale domæner kan blive højere prioriteret i google. 

Er bare i tvivl om hvad der giver det bedste resultat når der højest sandsynligt ikke vil blive arbejdet på at få links ind på siden. 

En .de side som ikke vil få mange links kontra en etableret .dk side med en tilhørende tysk del.

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Når ikke det er flere sprog ville jeg klart vælge to forskellige domæner. Det er langt nemmere at målrette sprogene på de to domæner.

Nicklas Simonsen:
Er bare i tvivl om hvad der giver det bedste resultat når der højest sandsynligt ikke vil blive arbejdet på at få links ind på siden. 

Hvorfor vil der ikke blive arbejdet på at få links ind på siden? Markedet i Tyskland er enormt, så hvis du har et produkt der henvender sig til dem, skal den da bare have fuld skrue. Mon ikke du kan finde en SEO konsulent her på Amino som har tyske samarbejdspartnere?

Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville klart anbefale to sider.

dinside.dk på en server i Danmark og dinside.de på en server i Tyskland.
- så kan du ikke gå helt galt i byen.

Ellers ville jeg vælge et generisk hoveddomæne og lave en dinsisde.com/da og en dinside.com/de til siden, og have den på en server i det land du forventer at kunne trække det største antal organiske besøgende.

Jeg ville også tage fat i en SEO teknikker fra de forskellige lande for at få afstemt dine forventninger til organisk trafik på hovedsøgeord, eftersom jeg oplever at der er stoooooor regional forskel på eksempelvis google.dk og google.se.

Jeg håber ikke jeg har hjulpet dig alt for meget eftersom vi er i samme branche. Stick out tongue 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Sailport Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak for jeres svar :)

Jeg vil gå efter at få minside.dk og minside.de, samt at få en SEO-person der har tjek på det respektive land til at kigge det igennem.

Kristian Mølholt :
Jeg håber ikke jeg har hjulpet dig alt for meget eftersom vi er i samme branche.

haha, formålet er at udleje et par enkelte sommerhuse så det burde nok ikke påvirke dig ;)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)