Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion i letmetal

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino'er.

Nogle venner og jeg har fået en idé, hvor der skal produceres noget i et slags letmetal som f.eks. aluminium.

Mit spørgsmål er så, om der er nogen her på Amino er der kender et sted hvor man kan få produceret noget i omkring samme størrelse som kortholder, i noget letmetal til O.K. priser?

Venlig hilsen/best regards:
Niluan - Nikolaj Lund Andreasen
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12667
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

 

Helt ærlig hvordan i alverden forventer du at vi skal kunne svare på et lettere tåbeligt spørgsmål " til en OK pris"  hvor fra skulle vi vide hvad du mener med en ok pris?   prisen afspejler jo ofte kvalitet og kompleksitet af emnet. 

 

Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er da ingen grund til at svare med den tone. Jeg har ingen erfaring inden for den branche, så det er svært at sætte pris på sådan noget.
Venlig hilsen/best regards:
Niluan - Nikolaj Lund Andreasen
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12667
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Lund Andreasen:
Der er da ingen grund til at svare med den tone. Jeg har ingen erfaring inden for den branche, så det er svært at sætte pris på sådan noget.

 

Dette handler jo ikke om erfaring, men om hvordan du formulere dig. Da vi intet ved om hvad du opfatter som en "ok pris" giver dit spørgsmål ingen mening for  både 10 kr. eller 20.000 kr  kan begge være en god pris, men det afhænger jo helt  af det givne produkt.

Start med at fortæl hvad det er du skal have lavet, så er der med sikkerhed nogen der kan hjælpe dig videre.

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Helt ærlig hvordan i alverden forventer du at vi skal kunne svare på et lettere tåbeligt spørgsmål " til en OK pris"  hvor fra skulle vi vide hvad du mener med en ok pris?   prisen afspejler jo ofte kvalitet og kompleksitet af emnet. 

 

Hej Ravn.

Hvis du måske har lagt mærke til via Nikolaj's profil, så er Nikolaj ret ny her på Amino.

Må jeg foreslå at vi, der har været herinde i mange år måske indbyder nye til at blive en del af Amino ved at formulere vores svar noget i retning af dette i stedet?:


Hej Nikolaj.

Velkommen til Amino.

Jeg véd ikke noget om hvor man kan få produceret noget i letmetal; men jeg oplever, at hvis man skriver så meget som muligt om udfordringen man har her på Amino, så får man nogle langt bedre og brugbare svar fra starten.

Det er specielt effektivt at skrive en god overskrift. Din overskrift kunne f.eks. være: "Produktion i letmetal, kender du en producent?"

Hvis du ikke kan vente på de gode svar kan du også prøve at søge på Google via dette link


Venlig hilsen,
Christian

Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian. Tak for forståelsen.

Christian iMARKETING:
Jeg véd ikke noget om hvor man kan få produceret noget i letmetal; men jeg oplever, at hvis man skriver så meget som muligt om udfordringen man har her på Amino, så får man nogle langt bedre og brugbare svar fra starten.

Da det er noget som vi endnu ikke har set før, så vil jeg helst ikke fortælle alt for meget omkring produktet. Det er derfor at min beskrivelse ikke er gået meget mere i detaljer.

Christian iMARKETING:
Det er specielt effektivt at skrive en god overskrift. Din overskrift kunne f.eks. være: "Produktion i letmetal, kender du en producent?"

Det er selvfølgelig rigtigt, min fejl. Det kan jeg prøve at rette og se om der er flere som har noget input.

Christian iMARKETING:
Hvis du ikke kan vente på de gode svar kan du også prøve at søge på Google via dette link

Mange tak, men havde blot håbet at nogle her på Amino havde en god erfaring fra nogle virksomheder og kunne anbefale nogle.

Venlig hilsen/best regards:
Niluan - Nikolaj Lund Andreasen
Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
Dette handler jo ikke om erfaring, men om hvordan du formulere dig. Da vi intet ved om hvad du opfatter som en "ok pris" giver dit spørgsmål ingen mening for  både 10 kr. eller 20.000 kr  kan begge være en god pris, men det afhænger jo helt  af det givne produkt.

Altså angående pris så er det svært at sætte en pris, når har nogen anelse om hvad det koster at få produceret ting i let metal. I første omgang skal der ikke produceres et stort antal produkter, da vi i første omgang skal have det testet, og fundet ud af om det er noget som vil virke optimalt. Derefter skal det selvfølgelig laves i en god kvalitet og helst i en meget let form for metal som aluminium.

Ravn:
Start med at fortæl hvad det er du skal have lavet, så er der med sikkerhed nogen der kan hjælpe dig videre.

Som jeg skrev til Christian så er det et produkt som man ikke har set endnu, og vil helst ikke afsløre alt for meget.

Venlig hilsen/best regards:
Niluan - Nikolaj Lund Andreasen
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Lund Andreasen:
er nogen her på Amino er der kender et sted hvor man kan få produceret noget i omkring samme størrelse som kortholder, i noget letmetal til O.K. priser?

Jeg tror jeg kan finde sådan noget sted. Der er rigtige mange virksomheder, der fremstiller alu. produkter i Kina. :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12667
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Lund Andreasen:
Altså angående pris så er det svært at sætte en pris, når har nogen anelse om hvad det koster at få produceret ting i let metal. I første omgang skal der ikke produceres et stort antal produkter, da vi i første omgang skal have det testet, og fundet ud af om det er noget som vil virke optimalt. Derefter skal det selvfølgelig laves i en god kvalitet og helst i en meget let form for metal som aluminium.

Hvis det er svært for dig at sætte pris på hvad dit produkt skal koste i indkøb - hvordan dælen forventer du så at vi skal kunne vide hvad du mener med en "ok pris" ??   Det svare jo til at spørge om hvad koster en bil -  tjahh godt spørgsmål som ikke kan besvares uden at kende en masse detajler om fabrikat, årgang, model, udstyr osv.    Håber du forstår min pointe.

På mig virker det mere som om du søger et værksted som kan være dig behjælpelig med at fremstille nogle prototyper at dit produkt.  Har du iøvrigt overvejet at lave noget markeds research? 

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj. 


Giv mig et ring med lidt flere detaljer. Vi har en fiberlaser der kan skære ud til fornuftige priser. :)

Simon

21400042

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)