Det ville jeg helt klart også anbefale.
SkyDrive er jo lidt ligesom DropBox ... gemmer en lokal kopi og så syncer den til skyen. Ergo brude det kun være din lokale maskine der sætter begrænsninger. Hmmmm, lyder mærkeligt at det skal tage så lang tid. Du kan måske kigge på: http://www.microsoft.com/bizspark/default.aspx - Ved ikke om det glæder Artitektvirksomheder ... mvh |
Jeg er overbevist om at mail/webside/office vil virke med 365, men jeg kan ikke finde nogen der kan forklare mig hvordan jeg kan håndtere mine data i SharePoint. Har snakket med 2 fra Microsoft, og de kan ikke svare på mine spørgsmål.
Kort sagt, jeg ønsker at have alle mine sagsfiler som fylder 100-300 GB i "skyen". Jeg ved at der er noget der hedder SharePoint, men som jeg læser det, er der for mig nogle begrænsninger, f.eks. understøtter SharePoint ikke alle filtyper (f.eks. ikke .mdb). Jeg er også i tvivl om man kan åbne sit program og så browse sig frem til den fil man ønsker at bruge. F.eks. som man kan på dropbox, hvor filerne ligger i en lokal mappe på pc´en. Man skal også aktivt ind og vælge hvad der skal synkroniseres. Jeg skal ikke vælge noget som helst. Den skal synkronisere ALT, - ligesom dropbox. Der er også begrænsninger på max antal filer (max 50.000)
Er der nogen der kan fortælle mig, om jeg kan det samme med SharePoint som jeg i dag kan med dropbox ? Jeg ved at den kan meget andet smart, men det helt grundlæggende (alle filer i skyen, med fuld synkronisering på alle enheder) skal først og fremmest virke..............
For hvis jeg ikke kan, må jeg finde en mellemløsning. 365 og dropbox ? Det virker bare grotesk hvis jeg skal køre med 2 systemer....
Til orientering, har jeg en enkel mappestruktur hvis det har noget at sige. Se nedenfor.
C:DATA\2013\"Sagsnr-sagsnavn\ + diverse undermapper til sagen.
Til sidst kan jeg nævnte at jeg ikke kan få SharePoint i min prøveversion til at virke. Jeg må nok hellere kontakte en expert.... :-)