Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny affliate side med legetøjsbutikker søger ris/ ros.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se, at du har benyttet dig af en standard skabelon fra bricksite.com

Du har derfor anvendt samme billede på forsiden, som skabelonen tilbød, og min tvivl går nu på, om du gerne må anvende dette billede i virksomhedens daglige drift.

Måske er det helt iorden, men jeg ville blot delagtiggøre dig om min tvivl.

 

Hilsen Martin

Fra Haderslev
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 103
Fra  SirWear IVS Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Legetøjsbutikker.dk:

Philip:

Måske du kan prøve med en fixed baggrund og se hvordan det vil blive, får indtryk af at det ville "gøre det sidste".

Ellers er det en flot hjemmeside Yes

Nu er hjemmesiden rettet til med overskrifter uden punktummer og teksten der kunne forvirrer er ændret.

Hvilken baggrund er det du tænker på Philip? Er det selve baggrunden eller f.eks. tekstbaggrunden du tænker på?

Det er selve blomsterbaggrunden, så den bliver fast - altså så den ikke bevæger sig i takt med du scroller.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:

Lavede en video som feedback, klik linket herunder:

" target="_blank">Vurdering af legetøjsbutikker.dk

Hej Poul,

Det er super fedt, at du giver feedback i en video. Det gør det mere interessant at høre.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Leopatra - Jeg vil få tjekket op på korrekturen. God idé du fik med kortet. Kender du et sted man kan lave et kort med alle legetøjsbutikkerne markeret?

Poul Madsen - Mange tak for din fine måde at give feedback på. Videoen vil jeg kigge nærmere på. Det er en portal, som du havde regnet ud. Synes du jeg skal oplyse det i toppen af siden, så alle for god orden skyld ved det?

Nitram96 - Du har helt ret. Jeg synes billedet passer godt ind til siden, så jeg undersøger det lige for at alt er i skønneste orden.

Philip - Jeg har testet med de andre baggrunde, men synes klart det er denne baggrund der passer bedst til sidens layout.

Simon - Ja, det er positivt at Poul har lyst til at dele sin feedback via videoen. Det giver lidt mere at tage fat på Wink

Har i andre skarpe idéer eller rettelser til siden?

Find legetøjsbutikker i Danmark og se efter gode online tilbud på legetøj 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Legetøjsbutikker.dk:

...Synes du jeg skal oplyse det i toppen af siden, så alle for god orden skyld ved det?

Alt andet lige, ja. Mit første indtryk af siden var, at det var en webshop, for siden appellerer til børn.

Du behøver ikke bruge ordet portal, men så noget andet, der spontant giver folk indtryk af portal.

Fra Haderslev
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 103
Fra  SirWear IVS Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Legetøjsbutikker.dk:
Philip - Jeg har testet med de andre baggrunde, men synes klart det er denne baggrund der passer bedst til sidens layout.

Jeg mener ikke andre baggrunde. Baggrunden er super, men jeg synes man kunne fastgøre den - så den ikke "bevæger" sig i takt med at man scroller op og ned på siden.

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen - Det lyder fornuftigt. Hvad synes du f.eks. om "Legetøjsportalen for børn" - Ville det være en idé?

Philip - Jeg vil meget gerne se om det er muligt at fastgøre baggrunden.

Har i andre gode råd?

Find legetøjsbutikker i Danmark og se efter gode online tilbud på legetøj 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Legetøjsbutikker.dk:

Poul Madsen - Det lyder fornuftigt. Hvad synes du f.eks. om "Legetøjsportalen for børn" - Ville det være en idé?

Ja, fint!

Fra Risskov
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 38
Fra  http://www.fredagsbariaarhus.dk Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan laves på ingen tid ved hjælp af Google Fusion.

Du har jo alle adresserne, så du kan i princippet blot plotte dem ind, og så har du et fint kort, som du selv kan tilpasse som du ønsker.

www.min-udvikling.dk - Følg mit forsøg i AffiliateDM 2013.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)