Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal jeg Hoste min nye magentoshop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have lavet en lille shop i magento, som et lille forsøg, jeg vil dog stadig have god mulighed for SEO og Hastighed.

Nogle bud på en Hosting af dette, det skal vel være på danske servere.

Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Ventora Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vil da anbefale dig at kigge forbi nogle af de større danske hosting firmaer fx Meebox eller Surftown. Men du behøver skam ikke at hoste i Danmark, flere servere i udlandet vil nok kunne tilbyde den samme hastighed og kvalitet, som firmaer i Danmark gør. 

 

Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det godt for SEO at hoste en dansk shop i udlandet, skulle det ikke være bedst at hav den hostet i det samme land som den skal være i?

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Sigurd K.:
Vil da anbefale dig at kigge forbi nogle af de større danske hosting firmaer fx Meebox eller Surftown. Men du behøver skam ikke at hoste i Danmark, flere servere i udlandet vil nok kunne tilbyde den samme hastighed og kvalitet, som firmaer i Danmark gør. 

Har du nogen erfaring med hosting af Magento hos de 2?

Umiddelbart ville jeg, med den erfaring jeg har med dem, ikke anbefale surftown!

Magentohotel.dk kan jeg derimod anbefale.

Meebox har jeg også nogenlunde erfaringer med, dog ikke hostet noget tungt hos dem.

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

pvc manden:
Nogle bud på en Hosting af dette, det skal vel være på danske servere.

http://www.webhosting.dk

få kunder per server, høj oppetid, meget meget hurtige servere, og koster dig 1 kr for det første år.

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun anbefale dig at vælge et ordenligt sted at hoste.
Faktisk er jeg igang med at skifte til MagentoHotel.dk da jeg har hørt godt om dem, men jo endnu ingen erfaring :-)

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos mig kan du få det til 153 kr. årligt. Der får du 1000mb serverplads som er nok til en magento shop. Men læs mere her http://www.andiie.dk/hosting/ - Du sparer penge ved at købe igennem mig. ;)

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Ventora Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Andersen:

Sigurd K.:
Vil da anbefale dig at kigge forbi nogle af de større danske hosting firmaer fx Meebox eller Surftown. Men du behøver skam ikke at hoste i Danmark, flere servere i udlandet vil nok kunne tilbyde den samme hastighed og kvalitet, som firmaer i Danmark gør. 

Har du nogen erfaring med hosting af Magento hos de 2?

Umiddelbart ville jeg, med den erfaring jeg har med dem, ikke anbefale surftown!

Magentohotel.dk kan jeg derimod anbefale.

Meebox har jeg også nogenlunde erfaringer med, dog ikke hostet noget tungt hos dem.


Ham skam fin erfaring med de to nævnte, dog ikke lige i forbindelse med Magento, men derimod mange andre systemer. Har personligt selv 3 webhoteller, hvor de, som blandt andet ligger hos de to. Jeg ville bare nævne dem, da han spurgte efter danske virksomheder, og det var dem jeg kunne bidrage med. Selvfølgelig har de begge to deres mangler, hvilket da også betyder at jeg langt bedre kan lide min engelske host.  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

pvc manden:

Nogle bud på en Hosting af dette, det skal vel være på danske servere.

Jeg kan varmt anbefale Magentohotel. Har ikke oplevet problemer i det år, jeg har været hos dem, og de har svaret hurtigt tilbage, når jeg har haft spørgsmål.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine 12 points går også til Magentohotel - de yder en høj service til relativt få penge.

Mvh
Lars

Dette er ikke længere en aktiv profil. Ønsker du kontakt med Confero, så tjek www.confero.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)