Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du købe min gamle iPhone 4s? Har nemlig købt en ny

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Har købt mig en ny iPhone 5, derfor sælger jeg min iPhone 4s som jeg købte for lidt over 2 år side. Ingen garanti på den længere, men fejler ikke det mindste. Skærmen er ridsefri fordi den har været godt beskyttet. Har 32 gb hukommelse og er sort. Kan afhentes i Aalborg eller sendes, men kom men en god pris via pb:) 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Er det DBA det her? :)

Skrevet efter indlægget har fået 1 stjerne: Morsomt at nogen kan blive pigesur over et indlæg skrevet med glimt i øjet :) Men samme person er vel også medlem af EB Nationen.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er prisen?

Hvis du ikke allerede har gjort det, så prøv at sætte den til salg på dba, gul og gratis og diverse Facebook grupper, hvor folk sælger ting og sager.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj 

Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ville lige høre om du kunne sende mig et par billeder af iphonen og tilbehør dertil. mit tlf. nr. er 20 74 57 33. Skriv til mig derpå, der gør det hele lidt lettere :-)

Mvh Alexander Hjorth

Fra Sønderborg
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 133
Fra  MMASHOP.DK Skrevet kl. 07:08
Hvor mange stjerner giver du? :

pris niveau=?

www.mmashop.dk  Alt til MMA, Karate,Kickboxing,Taekwondo,Judo,BJJ,Jiu Jitsu,Muay Thai, Kosttilskud, Streetwear og trænings udstyr.

Husk at se vores blog - www.mmashop.dk/blog

Vi er skam også på google med nyheder om MMA Udstyr https://plus.google.com/+MMAShopDK

Følg vores RSS Feed: http://www.mmashop.dk/index.php?route=feed/google_product_feed

 

Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Din side melder fejl!

Bare til info !

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)