Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg arbejde videre med ideen?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer,

Jeg har for nyligt fået en række ideer til opstart af nye projekter. En af ideerne var at oprettet en hjemmeside, der skulle tilbyde annoncering for såvel virksomheder som produkter fra forskellige virksomheder. I starten ville denne ydelse være gratis, men forhåbentligt ville det med tiden blive muligt at tage et beskedent beløb for annoncerne. Indtjeningen i starten kunne således komme fra Affiliate Markedføring - tænker jeg i hvert fald.

En anden mulighed var at lave affiliate aftaler med virksomhederne, så hver gang en bruger klikkede ind på deres side, fik jeg en skilling eller to. Men vil sådan en aftale være mulig? Og hvordan fungerer dette i praksis?

Jeg håber, at der er nogle venlige sjæle blandt brugerne, der kan besvare mine spørgsmål, og derudover er jeg meget åben for konstruktiv kritik ang. opstart af projektet. Er det noget jeg bør forsøge? Altså at tilbyde annoncering til MEGET billige penge i starten, for således at tjene penge på Affiliate Markedsføring?

På forhånd tak!

Med venlig hilsen

Martin Godsk Kristensen

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver lige at sende tråden frem i køen...

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt ske det er OT. men jeg kan altså ikke få øje på hvorfor virksomheder lige netop skulle vælge dig til annoncering ?

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :


StenKrog:

Det kan godt ske det er OT. men jeg kan altså ikke få øje på hvorfor virksomheder lige netop skulle vælge dig til annoncering ?


Hvad mener du med OT? :)

Hvis du ser det fra en virksomheds synsvinkel, så har de jo intet at tabe på at indgå en aftale med mig? Selve annoncen koster intet at få op, og de skal udelukkende betale mig, hvis der kommer trafik eller salg på deres sider.

Min bekymring ligger dog i, at jeg ikke har en fast målgruppe.

Venlig hilsen

Martin

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Hvad vil indholdet være på hjemmesiden? - er det kun reklamer?

Du kan prøve at kigge på Partner-ads.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Mark Nielsen:

Hej Martin,

Hvad vil indholdet være på hjemmesiden? - er det kun reklamer?

Du kan prøve at kigge på Partner-ads.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Det er jeg desværre ikke helt sikker på endnu. Du har selvfølgelig ret i, at jeg ikke kan samle indhold lige fra vaskemaskiner til mejetærskere, men jeg havde tænkt noget i retning af en "portal", hvor folk kunne høre om produkter indenfor mange forskellige emner: Spændende tilbud inden for mode, nye motionstiltag, sport osv. Jeg ved blot ikke, om dette ville blive for uoverskueligt, og samtidig kan det måske blive svært at skaffe aftaler med de enkelte firmaer.

Jeg har desuden en stor interesse for fodbold, men jeg er lidt i tvivl, og det kunne være gunstigt, at opstarte en affiliate-side omkring fodbold. Hvis jeg f.eks. ønsker at skrive anmeldelser omkring fodboldstøvler, så kan dette blive besværligt, hvis jeg ikke selv har prøvet støvlerne først.

Jeg roder lidt rundt i forskellige tiltag for tiden....

Med venlig hilsen

Martin

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)