Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til personlig salg

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Ebeltoft
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 59
Fra  Enok Vagt og Sikkerhed Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger noget hjælp.

Hvordan laver man en god salgstale, så man kan få flere kunder / ny kunder.

Det jeg tænker på det er personlig salg, til en vagt ordning med mit vagtfirma.

Men hvordan skaber man den først kontakt, så man får kunden til og "bide på" og de kan se at det jeg kommer med er lige det de godt kunne bruge.

For det første, ved jeg at jeg har en meget konkurrence dygtig pris, og jeg har noget specielt, som der kun er et andet firma i Danmark der gør det som jeg også vil tilbyde til mine kunder.

Men jeg skal have fanget kunderne, med det samme?

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 115
Fra  Pro-Speciale.dk Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Salgskurser i mødebooking og telefonsalg - Pro-Speciale.dk

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  eKontoret ApS Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Du er velkommen til at kontakte mig for at få lidt sparring.

Jeg kender ikke så meget til vagt branchen, men fornemmer også at det mest er lidt sparring / coaching du har brug for, for at få pudset budskabet af - og få fat i nogle kunder.

Mvh

Niels

Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Har du også en hjemmeside eller er du kun på facebook?
Jeg ville personligt altid tjekke op på et firma, hvis jeg var blevet kontaktet og jeg tror derfor det kan betyde ret meget hvordan du promoverer dig selv på de sociale medier - også selvom du går efter personlige salg.

Du har et lækkert logo, der ser ret professionelt ud. Jeg synes måske du skal få kigget lidt på teksterne, da der er en del fejl i dem.

Held og lykke med det! 

Fra Ebeltoft
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 59
Fra  Enok Vagt og Sikkerhed Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke fået gjort min hjemmeside færdig, for den jeg havde var ikke i orden.

Så jeg er ved og kigge på en ny, så lige nu har jeg kun en facebook side, jeg har ikke lige lagt mærke til de stavefejl der er på den.

Jeg har fået et rigtigt godt logo, lavet af en meget dygtig grafikker, den har også det jeg gerne vil signaler overfor ny kunder.

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 177
Fra  BumblebeeBusiness Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan henvise til Oxe & Co som hjælper virksomheder med at få flere kunder.
Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 67
Fra  UP-ON GROUP Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Der er nogle rigtige goder firmaer der kan hjælpe dig er jeg sikker på, Coaching del osv.

Men du kunne også sætte dig ned og brain storme hvad du vil have ud af et salgsmøde. (salg er selvfølgelig hovedformålet, men det skal også være sådan at kunden bliver der langsigtet)

kontakt det kunne f.eks være:

1. Vil tro at der skal ganske kold kanvas til, ring ud til forskellige firmaer og høre om du ikke måtte komme forbi og evt. fortælle dem hvordan du skiller dig ud fra mængden. 

2. Når du skal der ud til mødet skal du have en rød tråd for selve forløbet. Sætte klare mål for evt. hvad du vil når du kommer der ud, hvor lang tid det skal tage, hvad har du tænkt dig at sige (der skal selvfølgelig være plads til small talking), Sørg for at du kommer til at tale med den rette beslutningstager.

3. Det er selvfølgelig ultra vigtigt at du har produktkendskab, finde kundens behov (hv. spøgsmål er det bedste) 

Personligt har jeg det bedst med de ting jeg har været ude for, bare hoppe ud i det. Selvfølgelig har jeg studeret de produkter jeg sider med. Men ellers bare learning by doing.

Held og lykke :)

Fra Ebeltoft
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 59
Fra  Enok Vagt og Sikkerhed Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de forskellige svar der er kommet.

 

Fra Sorø
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 35
Fra  Performanze by Boisen & Partners Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Dejligt du vil tage handsken op, det personlige salg er spændende og giver stor tilfredsstillelse. Der er en masse teknikker og teorier, men helt grundlæggende kommer du langt med personlighed og begejstring.

Selv en dårlig sælger kan få succes med et godt produkt, og det bedste sælger vil aldrig få det med et dårligt produkt, så er produktet i orden, skal det nok lykkes.

Pudsigt nok har jeg netop lavet nogle videoklip om det personlige salg og den personlige præsentation. Du kan følge dem i bloggen her: http://www.amino.dk/blogs/salg1/default.aspx det helt gratis... har du konkrete spørgsmål, så kan du bare skrive... det også gratis ;o)

Ellers findes der rigtig meget på youtube som kan hjælpe dig, bare søg ´personlig præsentation´, ´salgstræning´, ´salgskursus´ eller lignende, så der en masse inspiration.

- og den klassiske elevatortale kan man ikke øve for meget.

Så hvis ikke du vil ofre en masse penge på salgstræning og salgscoaching, så kræver det lidt mere tid og ressourcer fra din side. Husk på at vi handler og køber af de mennesker vi godt kan lide.

Rigtig god fornøjelse med salget, og ring eller skriv hvis du har spørgsmål eller ønsker sparring.

/Emil Hejlskov, salgstræner og iværksætter, www.performanze.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)