Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg bruge affiliates?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Dec 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.
Jeg har en hjemmeside hvor jeg leverer mad ud af huset. http://jacobs-mad.dk/
Jeg sælger meget helstegt Pattegris om sommeren. Ellers er det alle slags fester som runde fødselsdage, bryllupper, konfirmationer, julefrokoster osv.
Ville det være interessant for for affiliates at sælge mine produkter? Hvordan ville det foregå og hvor skulle jeg henvende mig?

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!
Nu er jeg ikke bekendt med din niche, men jeg kan godt forestille mig, at mange af dine kunder har hørt om dig gennem bekendte.

Hvis du får flere salg fra hjemmesiden, vil jeg umiddelbart anbefale dig at bruge affiliates. En affiliate kan være god til at markedsføre dig gennem Google. (SEO)

Hvis du skal bruge affiliates, kan jeg ikke andet end at anbefale Partner Ads. De har en god kundeservice ( I hvert fald overfor os affiliates). Partner Ads er også kendt for at have en del danske programmer fra mindre firmaer.

Jeg mener ,at det koster omkring 2000 kr. At komme i gang.

The industrious geeks har lavet et podcast om dette emne (kan ikke huske hvad det hedder... Og sidder lige på min mobil ,så jeg kan ikke lige finde det:) ). Men her interviewer de I hvert fald Kent Schultz (stifteren af Partner Ads).

Held og lykke med det!

- Anders

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saabye:

Jeg mener ,at det koster omkring 2000 kr. At komme i gang.

Det koster 1000,- kr + moms at komme i gang hos Partner Ads. De penge du ikke bruger kan du får tilbage når du lukker din konto igen.

Det køre skide godt Big Smile

Tilmeldt 29. Dec 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders og Remy
Mange tak for svar.
Jeg vil tro at jeg får 90 procent af mine kunder gennem min hjemmeside eller gennem en samarbejdspartner som også får dem gennem hendes hjemmeside. Nogen har selvfølgelig hørt om mig eller smagt mit mad til andres fester, men de kontakter mig stadig gennem min hjemmeside. Så det dr en meget lille del der er fra mennesker jeg har relationer til.

Fra København
Tilmeldt 19. Apr 13
Indlæg ialt: 26
Fra  Apotekets-webshop.dk Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg arbejder lige pt. på en ny portal som gerne skulle komme online i starten af det nye år, det kan være det ville være en mulighed for dig, så hvis jeg må kontakte dig ud på efteråret, så har jeg nogle gode og billige løsninger til dig.

 

Vh. Benjamin

Tilmeldt 29. Dec 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin
Du er meget velkommen.

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt evt. nogen Eventbureauer eller eventarrangører og se om du kan få et samarbejde i gang med dem.

Vi har 2 Catering firmaer, som vi samarbejder med til vores firmafester & til Julefrokost.

Jeg kan se, at du opererer på Fyn og i Jylland, så det bliver desværre ikke aktuelt, at indgå en dialog med dig lige nu, da vi primært opererer på Sjælland og har egne faciliteter i Rødovre ved København.

Held og lykke!

VH
Palle 

Tilmeldt 29. Dec 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Palle

Tak for dit gode råd.'

mvh. Jacob

Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

jacobs-mad:
Jeg vil tro at jeg får 90 procent af mine kunder gennem min hjemmeside eller gennem en samarbejdspartner som også får dem gennem hendes hjemmeside.

Jacob - har du nogle SEM kampagner igang? Tror du ville kunne konvertere rigtig godt, din hjemmeside er meget brugervenlig. 

Desuden vil jeg anbefale dig, at starte med at markedsføre dit arbejde gennem Facebook. Du burde helt sikkert oprette en Facebookside - og aktivt tilføje billeder fra dine events, samt tips og tricks til lækker madlavning. 

Desuden kan du arbejde på din SEO via en content-strategi med relevant (optimeret) indhold. 

Mvh, 

Christian

Maskara.dk - alt om mode, sundhed og skønhed!  

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)