Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Boblekuverter.com ?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Boblekonvolut.dk kan klart anbefales! Yes

Mvh, 

Frederik - Retromedia.dk 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser også ud til at de er lukket nu, det er vel også nemmere med al den dårlige omtale :-)

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror boblekuverter.com er på ferie. Jeg har selv bestilt en vareprøve hos dem for en uges tid siden og har heller ikke fået den endnu :D

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 61
Fra  Nuavo Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har flere gange forsøgt at bestille prøver men ingen af gangene modtaget noget.

Det har været over en periode på nogle måneder, så tror ikke det har noget med ferie at gøre.

Har du en artikel, så har vi stedet du kan få den op - se mere på Anyblog.dk

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle.

Jeg ved godt det er lidt flabet, men jeg er da nød til lige at gøre opmærksom på vores webshop her :-)

Boblekuverter er en af de emballage produkter vi sælger rigtig mange af. Og vælger man vores eget mærke packair, så er vi vidst blandt de billigste med boblekuverter i dk.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg ved godt det er lidt flabet, men jeg er da nød til lige at gøre opmærksom på vores webshop her :-)

Boblekuverter er en af de emballage produkter vi sælger rigtig mange af. Og vælger man vores eget mærke packair, så er vi vidst blandt de billigste med boblekuverter i dk.

Jeg kan varmt anbefale billigeemballage.dk
Vi handler selv alt vores emballage der :)

Mvh.
Danny
DC-Invest 

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danny. Tak for dit indlæg, det er vi bare super glade for :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer :)
Jeg har sammen med min partner overtaget boblekuverter.com efter tidligere ejer, som i en længere periode havde mistet fokus omkring siden, hvilket mange af jer desværre har været ramt af. Hvilket jeg selvfølgelig kun kan beklage.

Når det er sagt håber jeg i vil give os en chance mere, så skal vi vise jer man sagtens kan levere god service og kvalitet, selvom prisen er HELT i bund :) 

Skulle i have nogle spørgsmål eller lignende skal i være velkommen til at kontakte mig her på Amino, på vores mail info@boblekuverter.com eller på telefon +45 60 67 14 82 :)




Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået min første sending fra Boblekuverter.com og kan kun anbefale dem. Alt spillede!

Nu afventer jeg tilbud på nogle med Dealfighter logo på, så det er jeg lidt spændt på.

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde ellers opgivet på boblekuverter.com, men kunne være vi skulle prøve dem igen, nu der er kommet nye folk til.

 

@Casper, kunne godt tænke mig at høre hvad i får af pris på dem. Kunne være det var en ide at få dem lavet med trykt PP på, så man ikke skal sætte mærkater på også.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)