Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HA HA HA - Har I set denne fede Parodi af vores allesammens Martin? :D

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fanme god humor!
At han tror Martin taler om alle danskere er lidt ærgerligt, det er jo ikke det der er meningen, Martins kritik er jo i mange tilfælde reel nok, og Martin har gjort de ting som de fleste piver over, så han har knoklet sig til retten til at sige "kom ud af starthullerne eller sh!"

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha... den sidder ;) Og tak for delingen!

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe super fedt Yes

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig - Det er god humor! Det bedste indslag var "Martin Thorborg, Elitebilist".

Glæder mig til at se (den rigtige) Martins næste video, hvor han forhåbentlig tager til genmæle, hehe.

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Så sjov, man genkender meget Cool

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjov video. Så kan Hr. Thorborg godt gå på pension, nu hvor efterfølgeren er fundet. Skype-Wink

John J:
Jeg har sgu heller aldrig forstået, hvorfor der absolut skal holdes foredrag, når man egentlig burde passe sin kørsel ??

Jeg kunne forestille mig, at det er for at udnytte tiden bedst muligt i en ellers travl hverdag.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 00:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 06:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Mark Nielsen:
Jeg kunne forestille mig, at det er for at udnytte tiden bedst muligt i en ellers travl hverdag

Jeg kunne forestille mig meget mere Wilted FlowerHuh?

/John

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

John J:

Jeg ved godt hvad du forestiller dig, og det kan da også godt virke sådan - om ikke andet, så synes jeg det at han kører bil bidrager til meget mere i filmen, end spekulationer om hvorvidt martin ønsker at proklamere sig selv. Hvis du sad og kiggede på han snakkede i et tomt lokale, så var det en smule trivielt, ja måske ligefrem kedeligt. At han kører i bil får det til at virke lidt mere spændende, og der sker noget på videoen, selvom det ikke direkte påvirker hans "monolog". Derfor synes jeg at det bidrager til meget mere dybde i filmen, og tænker at det er et bevidst valg fra Martin. Derudover har det jo også en signalværdi, "travlhed, overskud, flot bil = succes" osv. 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Ja det er en sjov video og jeg har også hyldet den på min Facebook Page.

Hvorfor jeg laver videoer i bilen er nu ret simpelt og er ikke for at signalere noget.
Det gør jeg, fordi jeg der sidder uforstyrret og kan samle tankerne. I dagligdagen går jeg blandt 25 glade mennesker i Amino og de andre virksomheder jeg er en del af og der kan det være svært at finde roen til at lave dem.

Der har gennem tiderne været mange der har været sure over at jeg har lavet dem i bilen og det kan jeg godt forstå, hvis de ikke har tænkt sig helt om.

Lad os prøve at se hvordan jeg egentlig gør.

Kameraet sidder fast i bilen, så det holder jeg ikke i hånden (Længere).
Altså har jeg begge mine hænder fri som alle andre.

Så snakker jeg og det er vel egentlig ikke så sjældent det sker. Jeg tror de fleste af os snakker med dem vi kører i bil med og anser det for at være fornuftigt nok.

Men uha, nogle gange kigger jeg i kameraet, er det ikke farligt?

For det første er det ofte når jeg holder for rødt lys og det er jo ok.

Men af og til kigger jeg også kort i kameraet når jeg kører, er det ikke farligt?

Jo måske, for alt i verden er farligt. Men er det mere farligt end at kigge på speedometeret, radioen, i bak- eller sidespejl, på barnet i barnestolen etc.? Hvis jeg opfatter at en situation kan blive farlig, vil jeg som en hver anden bilist, flytte mit fokus fra snak, sidespejlskig etc. til situationen på vejen.

Så er det farligt det jeg gør?

Ja, det er farligt, for alt i verden hvor 1 tons udstyr indgår er farligt.
Men er det mere farligt på grund af min videoproduktion?

Ja en smule. Men med den logik skal vi forbyde passagerer, radioer, telefoner, speedometer, manuelle gear, gamle bilister, unge bilister, bilister der er forkølede, bilister der ser en smule dårligt og jeg kunne blive ved... 

De bedste hilsner

Martin


 

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)