Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

igen og igen ... webshop.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man kan vel betale med visa dankort gennem paypal også? Man behøver ikke at oprette sig hos paypal for at betale.

Paypal er så vidt jeg ved et af de sikreste systemer i verden og også et af de mest anvendte.

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Andersen:
Man kan vel betale med visa dankort gennem paypal også? Man behøver ikke at oprette sig hos paypal for at betale.

Paypal er så vidt jeg ved et af de sikreste systemer i verden og også et af de mest anvendte.

Hej Jens, jeg citere lige hvad Heidi skrev længere oppe. :)

Heidi:
Jeg vil gerne have en dankort løsning på fra starten af da mine kunder vil være dansker , kvinder i 25-45 års gruppen og mange af dem har ikke tilid til fx paypal.

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 191
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor  er det bare fedt med alt det input der kommer :) MAnge tak for det alle sammen.. og tak til alle dem som også har taget telefonen og ringer samt sender email og beskeder... 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Heidi

Hvis du gerne vil opbygge din webshop selv, kan jeg anbefale SmartWeb. 

Når du opretter en gratis demo hos SmartWeb, får du 35 designs at vælge i mellem og du kan selv uploade dit logo m.m. og opbygge din shop, uden at kende til kodning overhovedet. Hvis du skal have ændret nogle farver eller ligende så ringer du bare ind til Smartweb teamet. Smartwebs kundeservice medarbejder plejer også at være flinke til at rådgive en, i alt fra betalingsgateways, logistik, lagerhoteller, økonomisystemer, SEO, AdWords, Google Analytisk og generelt markedsføring af ens webshop. Så man får meget rådgivning med og så koster en shop ikke meget mere en et mobil abonnement.

En SmartWeb Webshop koster fra 299 Kr. pr. mdr. Der er ingen oprettelsesgebyr. Du får gratis dansk support, danske manualer og videoer der trin for trin viser dig hvordan du skal opbygge din webshop. Systemet er meget Google venlig - så du får en god chance for at komme til tops. Paypal er en del af pakken og en betalingsgateway til Nets (PBS) koster 139 Kr. pr. mdr. Du binder dig kun for 6 mdr. af gangen.

Her kan du se hvad andre SmartWeb bruger synes om systemet: http://www.trustpilot.dk/review/smartweb.dk

Link til SmartWebs hjemmeside, hvor du kan se alle de eksterne systemer SmartWeb kan integreres med i takt med at du får brug for det: http://www.smartweb.dk/shop-integrationer/

Med venlig hilsen

Maibritt 

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 191
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

super tak for det :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Andreas - Style Guy:
Men for at du kan modtage kreditkort, skal du have en betalingsgateway og en indløsningsaftale med f.eks. Nets/Teller eller EUROLINE.

Bemærk at Euroline ikke længere tager imod ny kunder (m. mindre man i forvejen har et engagement m. SEB-bank - hvad kun få danske virksomheder har).

http://quickpay.dk/news/permanent_kundestop_hos_euroline-20130624

Vh

thomas jensen

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Jensen, Quickpay:
Bemærk at Euroline ikke længere tager imod ny kunder (m. mindre man i forvejen har et engagement m. SEB-bank - hvad kun få danske virksomheder har).

http://quickpay.dk/news/permanent_kundestop_hos_euroline-20130624

Troede kun det var for en kort tid. Havde slet ikke hørt at det er blevet permanent. Sad

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)